• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové strategie pro globální firmu na slovenském trhu

Marketing Strategy Proposal for a Global Company in the Slovak Market

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.601Mb)
review_103662.html (5.645Kb)
Author
Kiradžievová, Soňa
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Ondrušková,, Lucie
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout úspěšnou, uskutečnitelnou a efektivní marketingovou strategii pro globální společnost OASE na slovenském trhu. V práci jsou přepojeny teoretické poznatky s praktickými a použitím různých analys interního a externího prostředí jsou navrhnuty vhodná řešení pro danou společnost. Práce obsahuje návrhy jak zlepšit pozici firmy na trhu aplikováním vylepšené marketingové strategie.
 
The main aim of the diploma thesis is to propose successful, feasible and effective marketing strategy for the global company OASE in the Slovak market. In the thesis, theoretical background is linked to practical knowledge and the usage of various analyses of internal and external environment lead to proposing adequate solutions for the mentioned company. Thesis contains proposals how to enhance the company´s position in the market via application of improved marketing strategy.
 
Keywords
marketingová strategie, analýza trhu, zlepšení pozici na trhu, management mezinárodního marketingu, marketing strategy, market analysis, market position improvement, international marketing management
Language
angličtina (English)
Study brunch
European Business and Finance
Composition of Committee
doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-09-14
Process of defence
Opponent’s question: answered Leader's question: answered doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. - In the graph number 5, why are numbers and the plot of the population not in discrete numbers? - answered
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/69219
Source
KIRADŽIEVOVÁ, S. Návrh marketingové strategie pro globální firmu na slovenském trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Collections
  • 2017 [478]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV