Návrh marketingové strategie pro globální firmu na slovenském trhu
Marketing Strategy Proposal for a Global Company in the Slovak Market
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Ondrušková,, LucieGrade
AAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/69219Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/69219
http://hdl.handle.net/11012/69219
Metadata
Show full item recordAbstract
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout úspěšnou, uskutečnitelnou a efektivní marketingovou strategii pro globální společnost OASE na slovenském trhu. V práci jsou přepojeny teoretické poznatky s praktickými a použitím různých analys interního a externího prostředí jsou navrhnuty vhodná řešení pro danou společnost. Práce obsahuje návrhy jak zlepšit pozici firmy na trhu aplikováním vylepšené marketingové strategie. The main aim of the diploma thesis is to propose successful, feasible and effective marketing strategy for the global company OASE in the Slovak market. In the thesis, theoretical background is linked to practical knowledge and the usage of various analyses of internal and external environment lead to proposing adequate solutions for the mentioned company. Thesis contains proposals how to enhance the company´s position in the market via application of improved marketing strategy.
Keywords
marketingová strategie, analýza trhu, zlepšení pozici na trhu, management mezinárodního marketingu, marketing strategy, market analysis, market position improvement, international marketing managementLanguage
angličtina (English)Study brunch
European Business and FinanceComposition of Committee
doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)Date of defence
2017-09-14Process of defence
Opponent’s question: answered Leader's question: answered doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. - In the graph number 5, why are numbers and the plot of the population not in discrete numbers? - answeredResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/69219Source
KIRADŽIEVOVÁ, S. Návrh marketingové strategie pro globální firmu na slovenském trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.Collections
- 2017 [478]