Show simple item record

Marketing Strategy Proposal for a Global Company in the Slovak Market

dc.contributor.advisorChlebovský, Víten
dc.contributor.authorKiradžievová, Soňaen
dc.date.accessioned2019-04-03T21:46:04Z
dc.date.available2019-04-03T21:46:04Z
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationKIRADŽIEVOVÁ, S. Návrh marketingové strategie pro globální firmu na slovenském trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.cs
dc.identifier.other103662cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/69219
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je navrhnout úspěšnou, uskutečnitelnou a efektivní marketingovou strategii pro globální společnost OASE na slovenském trhu. V práci jsou přepojeny teoretické poznatky s praktickými a použitím různých analys interního a externího prostředí jsou navrhnuty vhodná řešení pro danou společnost. Práce obsahuje návrhy jak zlepšit pozici firmy na trhu aplikováním vylepšené marketingové strategie.en
dc.description.abstractThe main aim of the diploma thesis is to propose successful, feasible and effective marketing strategy for the global company OASE in the Slovak market. In the thesis, theoretical background is linked to practical knowledge and the usage of various analyses of internal and external environment lead to proposing adequate solutions for the mentioned company. Thesis contains proposals how to enhance the company´s position in the market via application of improved marketing strategy.cs
dc.language.isoencs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingová strategieen
dc.subjectanalýza trhuen
dc.subjectzlepšení pozici na trhuen
dc.subjectmanagement mezinárodního marketinguen
dc.subjectmarketing strategycs
dc.subjectmarket analysiscs
dc.subjectmarket position improvementcs
dc.subjectinternational marketing managementcs
dc.titleNávrh marketingové strategie pro globální firmu na slovenském trhuen
dc.title.alternativeMarketing Strategy Proposal for a Global Company in the Slovak Marketcs
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-09-14cs
dcterms.modified2017-09-14-14:35:26cs
thesis.disciplineEuropean Business and Financecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid103662en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 05:45:43en
sync.item.modts2020.03.31 01:07:59en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeOndrušková,, Lucieen
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOpponent’s question: answered Leader's question: answered doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. - In the graph number 5, why are numbers and the plot of the population not in discrete numbers? - answeredcs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEconomics and Managementcs
but.jazykangličtina (English)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record