• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Development of Competitiveness of Company

Development of Competitiveness of Company

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (3.572Mb)
review_103732.html (8.435Kb)
Autor
Číhalová, Kateřina
Vedoucí práce
Zich, Robert
Oponent
Chlebovský, Vít
Klasifikace
B
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
The main aim of thesis is to design a viable branding strategy for a company. The theoretical part consists of interpretation of branding and strategic brand management. The analytical part examines brand building strategy and position of the company in the market as well as its competitors and potential clients. Based on analysis, a branding strategy proposal is suggested in order to create a competitive and successful brand of the company.
 
The main aim of thesis is to design a viable branding strategy for a company. The theoretical part consists of interpretation of branding and strategic brand management. The analytical part examines brand building strategy and position of the company in the market as well as its competitors and potential clients. Based on analysis, a branding strategy proposal is suggested in order to create a competitive and successful brand of the company.
 
Klíčová slova
Brand, branding strategy, competitiveness, travel agency, Brand, branding strategy, competitiveness, travel agency
Jazyk
angličtina (English)
Studijní obor
European Business and Finance
Složení komise
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen)
Termín obhajoby
2017-09-14
Průběh obhajoby
- You describing student ambasador scheme in your propousal. How would you like to make sure that those student ambasadors will really influence main target customer group aged 35-50? - answered Ing. Vít Chlebovský , Ph.D. - Do customers prefer travel alone or with family? - answered - Describe problem mentioned on page 100? - answered - Which resources did you use? - answered doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. - Who is target group of this company? Ing. Helena Hanušová, CSc. - Where do you see main differences between British and Chinese market? doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D.
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/69233
Zdrojový dokument
ČÍHALOVÁ, K. Development of Competitiveness of Company [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Kolekce
  • 2017 [478]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV