Analýza průchodnosti terénem pomocí strojového chápání map
Terrain passability analysis using machine understanding of maps
Zusammenfassung
Diplomová práce se zabývá tvorbou počítačové aplikace, která může být použita pro převedení rastrové mapy do modelu. Aplikace využije tento model pro výpočet optimální trasy mezi dvěma lokacemi. Práce popisuje vývoj modulu pro analýzu rychlostí v jednotlivých typech terénů a dalšího modulu pro detekci cest a neprůchodných objektů. Práce vychází z díla Ing. Pavla Kršáka a popisuje nové prvky, které byly implementovány pro zjednodušení uživatelského ovládání. The diploma thesis deals with creation of computer aplication that can be used for conversion of raster maps for orienteering into model. Aplication will use this model to calculate optimal track between two selected locations. The thesis describes the development of a module for speed analysis in different types of terrain and another module for detection of roads and impassable objects. Thesis builds on work of Ing. Pavol Kršák and describes new features that were implemented to simplify user's control.
Keywords
XNA, WPF, C#, navigace, segmentace, vyhledávání vzorů, počítačové vidění, XNA, WPF, C#, navigace, segmentation, pattern matching, computer visionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Kybernetika, automatizace a měřeníComposition of Committee
doc. Ing. Bohumil Horák, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Václav Jirsík, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Petyovský, Ph.D. (člen) Ing. Stanislav Klusáček, Ph.D. (člen) Ing. Lukáš Kopečný, Ph.D. (člen) Ing. Libor Veselý, Ph.D. (člen) Ing. Lukáš Pohl, Ph.D. (člen)Date of defence
2017-08-29Process of defence
Student obhájil diplomovou práci s vážnými výhradami.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
PAŘÍK, D. Analýza průchodnosti terénem pomocí strojového chápání map [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2017.Collections
- 2017 [389]