Marketingový výzkum zavedení e-learningu – Hettich k.s.
Marketing Research for Introduction of E-learning – Hettich k.s.
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Pejchal, PetrGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem zavedení e-learningu pro společnost Hettich ČR k.s. ve vztahu k jejich zákazníkům, kterými jsou truhláři a drobní výrobci nábytku. Podklady marketingového výzkumu pro rozhodnutí zda zavést metody e learningu bylo prozkoumání současného stavu vzdělávání zákazníků, získání základních informací o problematice e-learningu, kritéria efektivnosti využití e learningu ve společnosti, výsledky zavádění e-learningu v jiných společnostech v České republice, analýza návštěvnosti internetu zákazníky a terénní výzkum u zákazníků formou dotazníku. This diploma thesis deals with implementation of e-learning at Hettich ČR k.s. company in relation to their customers - joiner workshops and furniture manufacturers. In order to decide whether to implement e-learning in the company, various factors had to be taken into consideration. Firstly, current status of customer training was thoroughly analyzed. Not only basic information about e-learning were studied, but also efficiency criteria of utilization e-learning within the company as well as the outcome of e-learning programs in other firms were researched. Furthermore, comprehensive analysis of internet audience rate among company’s employees was done and questionnaire field survey among customers was carried out.
Keywords
Marketingový výzkum, návštěvnost internetu, e-learning, zavedení e-learningu, využitelnost e-learningu, dotazník, terénní výzkum., Marketing research, internet audience rate, e-learning, e-learning implementation, utility of e-learning, questionnaire, field survey.Language
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
Ing. Martin Bajer (předseda) prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)Date of defence
2009-06-09Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/696Source
TOMAN, P. Marketingový výzkum zavedení e-learningu – Hettich k.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.Collections
- 2009 [459]