• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový výzkum zavedení e-learningu – Hettich k.s.

Marketing Research for Introduction of E-learning – Hettich k.s.

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (961.6Kb)
review_23539.html (4.991Kb)
Author
Toman, Pavel
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Pejchal, Petr
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem zavedení e-learningu pro společnost Hettich ČR k.s. ve vztahu k jejich zákazníkům, kterými jsou truhláři a drobní výrobci nábytku. Podklady marketingového výzkumu pro rozhodnutí zda zavést metody e learningu bylo prozkoumání současného stavu vzdělávání zákazníků, získání základních informací o problematice e-learningu, kritéria efektivnosti využití e learningu ve společnosti, výsledky zavádění e-learningu v jiných společnostech v České republice, analýza návštěvnosti internetu zákazníky a terénní výzkum u zákazníků formou dotazníku.
 
This diploma thesis deals with implementation of e-learning at Hettich ČR k.s. company in relation to their customers - joiner workshops and furniture manufacturers. In order to decide whether to implement e-learning in the company, various factors had to be taken into consideration. Firstly, current status of customer training was thoroughly analyzed. Not only basic information about e-learning were studied, but also efficiency criteria of utilization e-learning within the company as well as the outcome of e-learning programs in other firms were researched. Furthermore, comprehensive analysis of internet audience rate among company’s employees was done and questionnaire field survey among customers was carried out.
 
Keywords
Marketingový výzkum, návštěvnost internetu, e-learning, zavedení e-learningu, využitelnost e-learningu, dotazník, terénní výzkum., Marketing research, internet audience rate, e-learning, e-learning implementation, utility of e-learning, questionnaire, field survey.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
Ing. Martin Bajer (předseda) prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of defence
2009-06-09
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/696
Source
TOMAN, P. Marketingový výzkum zavedení e-learningu – Hettich k.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Collections
  • 2009 [459]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV