Now showing items 21-40 of 328

  • Umělá inteligence pro hraní her 

    Bayer, Václav
    Práce se zabývá metodami umělé inteligence aplikovanými pro hraní strategických her, ve kterých probíhá veškerá interakce v reálném čase (tzv. real-time strategic - RTS). V práci se zabývám zejména metodu strojového učení ...
  • Mobilní aplikace pro sdílení informace o přítomnosti na místě 

    Vlk, Tomáš
    Cílem této práce je vytvořit uživatelsky přívětivou mobilní aplikaci pro systém Android, díky níž bude snazší sdílet svoji polohu a zároveň zachovat své soukromí. Místo GPS souřadnic aktuální polohy sdílí aplikace pouze ...
  • Zařízení s modelářskými RC servy 

    Barna, Andrej
    Účelom tejto práce je skúmanie modelárskych servomotorov a možností ich ovládania prostredníctvom počítača. S využitím získaných znalostí je pre demonštráciu následne navrhnuté a skonštruované jednoduché vozidlo riadené ...
  • Interakční metody pro pokročilé ovládání robotického ramene 

    Vida, Juraj
    Táto bakalárska práca sa zaoberá rozšírením funkcionality systému ARTable, ktorý je postavený na princípoch zjednodušeného programovania robotov. Tieto princípy majú za cieľ uľahčiť interakciu človeka s robotom. Pridáva ...
  • Překladové gramatiky: Vlastnosti a aplikace 

    Vít, Radek
    Cílem této práce je prozkoumat překladové gramatiky a jejich použití v syntaxí řízeném překladu. Práce ukazuje využití překladových gramatik v prediktivním syntaktickém překladu a definuje formální prostředky pro přijímání ...
  • Mobilní aplikace pro pořizování nových záběrů starých pohlednic 

    Buchta, Martin
    Cílem práce je vytvořit mobilní aplikaci umožňující pořizování aktuálních snímků historických pohlednic. Aplikace je implementována pro operační systém Android. V práci jsou popsány teoretické základy o problematice repeat ...
  • Obecné konfigurační rozhraní pro virtuální stroje 

    Krajňák, Martin
    Cieľom tejto práce je dokumentácia procesu vývoja dialógov, slúžiacich na konfiguráciu entít oVirt-u. Práca sa sústreďuje na dialóg konfigurujúci virtuálne stroje, keďže disponujú veľkým počtom závislostí, ktoré sa vzájomne ...
  • Vestavěný systém pro evidenci spotřeby vody 

    Hajdík, Tomáš
    Bakalárska práca sa zaoberá problematikou evidencie stavu bezdrôtových vodomerov. Cieľom je návrh a implementácia funkčného prototypu vstavaného systému na báze Wi-Fi modulu ESP8266, ktorý je schopný evidovať množstvo ...
  • Webová aplikace pro virtuální trenérství 

    Vystavěl, Jaroslav
    Tato práce se zabývá popisem vývoje webové a mobilní aplikace. Cílem webové aplikace je tvorba fitness plánů na základě vstupních informací od uživatelů. Cílem mobilní aplikace je notifikovat uživatele na skutečnosti ...
  • Inteligentní přístupový systém pro větší objekty 

    Truhlář, Jan
    Cílem této práce je vytvořit autonomní vestavěné zařízení umožnující řízení přístupu pomocí bezkontaktní identifikace (RFID). Zařízení má dále umožnit konfiguraci a přístup k záznamům o průchodech skrz webové rozhraní a ...
  • Webový nástroj pro vyhodnocování multifunkčních tiskáren metodou Print & Scan 

    Lipjanec, Silvester
    Bakalárska práca sa zaoberá spôsobmi nastavovania farebného tlačového prispôsobenia na softvérovej a hardvérovej úrovni kancelárskych tlačiarní. Práca popisuje návrh a implementáciu webového nástroja využívajúceho metódu ...
  • Inteligentní video-přehrávač 

    Sabela, David
    Cílem práce bylo vytvořit uživatelské rozhraní pro zobrazování zajímavých událostí z dohledových kamerových systémů. V části teorie jsou popsány technologie, které jsou vhodné k vytvoření webové aplikace, která pracuje s ...
  • Převzorkování a úpravy obrazu 

    Lysáková, Veronika
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci aplikace pro převzorkování a úpravu obrazu, která umožňuje posouvat pixely fotografie a tím opravovat drobné chyby při fotografování, nebo provádět korekci projekce. ...
  • Webová aplikace pro mapování longboardových tras 

    Jedlička, Jan
    Cílem práce je vytvořit webovou aplikaci s databází longboardových tras, která umožní uživatelům nalézt nejbližší místa vhodná k provozování tohoto sportu, či přidat na mapu vlastní trasu s popisem. Pro zobrazení mapy a ...
  • Vylepšení obrazu pomocí hloubkových map 

    Krbec, Jakub
    Tato práce se zabývá metodami určenými k vylepšení fotografií pořízených v přírodě pomocísyntetické hloubkové mapy. Hloubková mapa je získána z digitálního modelu terénua má přesnost v řádech metrů. Pomocí hloubkové mapy ...
  • Systém pro vyhodnocování studentských kódů ve skriptovacích jazycích 

    Bastl, Vojtěch
    Tato práce se zabývá nástroji pro automatické vyhodnocení kódu programátorů - studentů, kteří se teprve seznamují s konkrétním programovacím jazykem. Hlavní důraz je kladen na jazyk Python. Nejprve probírá problémy ...
  • Vícenásobné integrály 

    Valešová, Nikola
    Problematika výpočtu určitých integrálů a diferenciálních rovnic stále tvoří významnou část několika vědeckých disciplín a řešení úloh integrálního počtu se vyskytuje také ve spoustě průmyslových odvětví. Při řešení těchto ...
  • AOS: Nastroj pro analýzu grafu 

    Siebert, Martin
    Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť a implementovať nástroj slúžiaci k analýze grafu tržných dát. Jednou z hlavných požiadaviek návrhu je jednoduchá modifikovateľnosť a udržiavateľnosť zdrojového kódu. Tento cieľ ...
  • Zaznamenávání trasy jízdy na motorce pro iOS 

    Pinka, Martin
    Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro zaznamenávání jízdy na motocyklu na platformě iOS, která inovuje aktuálně dostupné řešení. Mezi přínosy patří vytvoření lepšího mechanismu pro detekci přestávky zaznamenávání, ...
  • Informační systém klubu chovatelů psů 

    Čapoun, Ivo
    Tato práce se zabývá analýzou a specifikací požadavků, návrhem a implementací informačního systému pro klub chovatelů psů. Systém umožňuje uživatelům spravovat informace o psech, chovatelských stanicích, vrzích a osobách. ...