• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Desková Hra pro Apple TV

A Game for Apple TV

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.016Mb)
Posudek-Oponent prace-19866_o.pdf (88.25Kb)
Posudek-Vedouci prace-19866_v.pdf (85.07Kb)
review_106354.html (1.424Kb)
Author
Kramár, Adam
Advisor
Hrubý, Martin
Referee
Zbořil, František
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Táto práca pozostáva z návrhu a implementácie hry pre Apple TV a popisu použitých technológií. Výsledkom je hra napísaná v jazyku Swift, spustiteľná na zariadení Apple TV s operačným systémom tvOS. Základom hry je knižnica SpriteKit, ktorá umožňuje tvorbu jednoduchých hier pre systém tvOS. Hra je otestovaná a plne funkčná na reálom zariadení. Prednosťami hry sú nízke hardwarové nároky a jednoduchý koncept hry.
 
This thesis consists of the design and implementation of the Apple TV game and a description of the technologies used. The game was programmed in Swift, executable on Apple TV with the tvOS operating system. The game is based on SpriteKit, which allows you to develop simple games for tvOS. The game is tested and fully functional on real devices. The advantages of the game are low hadrware requirements and a simple concept of the game.
 
Keywords
Hra, iOS, tvOS, SpriteKit, Swift, Xcode, Apple TV, Game, iOS, tvOS, SpriteKit, Swift, Xcode, Apple TV
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. Dr. Ing. Jan Černocký (předseda) doc. Ing. Ondřej Ryšavý, Ph.D. (místopředseda) Ing. Tomáš Martínek, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-06-15
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm dobře (C). Otázky u obhajoby: Které hry řadíme mezi hry deskové a jak s nimi souvisí ta, kterou jste vytvořil? Proč by měl hrát hráč hry na televizi, když je dnes možné hrát tyto hry, na PC, noteboocích, telefonech, nebo i inteligentních hodinkách?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/69628
Source
KRAMÁR, A. Desková Hra pro Apple TV [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2017.
Collections
  • 2017 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV