Show simple item record

A Game for Apple TV

dc.contributor.advisorHrubý, Martincs
dc.contributor.authorKramár, Adamcs
dc.date.accessioned2018-10-21T21:43:09Z
dc.date.available2018-10-21T21:43:09Z
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationKRAMÁR, A. Desková Hra pro Apple TV [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2017.cs
dc.identifier.other106354cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/69628
dc.description.abstractTáto práca pozostáva z návrhu a implementácie hry pre Apple TV a popisu použitých technológií. Výsledkom je hra napísaná v jazyku Swift, spustiteľná na zariadení Apple TV s operačným systémom tvOS. Základom hry je knižnica SpriteKit, ktorá umožňuje tvorbu jednoduchých hier pre systém tvOS. Hra je otestovaná a plne funkčná na reálom zariadení. Prednosťami hry sú nízke hardwarové nároky a jednoduchý koncept hry.cs
dc.description.abstractThis thesis consists of the design and implementation of the Apple TV game and a description of the technologies used. The game was programmed in Swift, executable on Apple TV with the tvOS operating system. The game is based on SpriteKit, which allows you to develop simple games for tvOS. The game is tested and fully functional on real devices. The advantages of the game are low hadrware requirements and a simple concept of the game.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectHracs
dc.subjectiOScs
dc.subjecttvOScs
dc.subjectSpriteKitcs
dc.subjectSwiftcs
dc.subjectXcodecs
dc.subjectApple TVcs
dc.subjectGameen
dc.subjectiOSen
dc.subjecttvOSen
dc.subjectSpriteKiten
dc.subjectSwiften
dc.subjectXcodeen
dc.subjectApple TVen
dc.titleDesková Hra pro Apple TVcs
dc.title.alternativeA Game for Apple TVen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-06-15cs
dcterms.modified2020-05-10-16:13:01cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav inteligentních systémůcs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid106354en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.23 10:09:30en
sync.item.modts2020.06.23 08:55:30en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeZbořil, Františekcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Dr. Ing. Jan Černocký (předseda) doc. Ing. Ondřej Ryšavý, Ph.D. (místopředseda) Ing. Tomáš Martínek, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm dobře (C). Otázky u obhajoby: Které hry řadíme mezi hry deskové a jak s nimi souvisí ta, kterou jste vytvořil? Proč by měl hrát hráč hry na televizi, když je dnes možné hrát tyto hry, na PC, noteboocích, telefonech, nebo i inteligentních hodinkách?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record