• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interaktivní aplikace na trénování prostorového myšlení

Interactive Application for Spatial Thinking Training

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1013.Kb)
Posudek-Oponent prace-19760_o.pdf (86.53Kb)
Posudek-Vedouci prace-19760_v.pdf (85.39Kb)
review_106324.html (1.454Kb)
Author
Mladý, Jakub
Advisor
Tóth, Michal
Referee
Lysek, Tomáš
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Táto práca sa zaoberá tvorbou aplikácie, ktorá slúži na rozvoj logického a priestorového myslenia. Popisuje návrh aplikácie ako aj výber použitých logických hier a ich následnú implementáciu. Ako logické hry boly vybraté dve obdoby 3D piškôrok a 3D znovuzostavenie tvarov. Aplikácia bola implementovaná v jazyku C++ za použitia grafickej knižnice OpenGL.
 
This thesis focuses on the creation of an application that improves logical and spatial thinking. It describes the design, choice of logic games and their following implementation. As the logic games two variations of 3D Tic-Tac-Toe and 3D shape recreation were chosen. The application was implemented in the C++ language using the OpenGL graphics library.
 
Keywords
aplikácia, logické myslenie, priestorové myslenie, 3D piškôrky, hra, 3D, OpenGL, C++, application, logical thinking, spatial thinking, 3D Tic-Tac-Toe, game, 3D, OpenGL, C++
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Ondřej Ryšavý, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) doc. RNDr. Dana Hliněná, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rozman, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-06-16
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: Jak dlouho by trvalo převést vaši aplikaci do WebGL, aby k ní mělo přístup více lidí? (Jedná se totiž o "malou aplikaci", kvůli které by si v dnešní době málokdo stahoval .zip soubor s hrou)
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/69786
Source
MLADÝ, J. Interaktivní aplikace na trénování prostorového myšlení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2017.
Collections
  • 2017 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV