Workshop specifického výzkumu se konal dne 8. prosince 2017 od 9.30 hodin, v prostorách Fakulty podnikatelské VUT v Brně.
Cílem workshopu bylo seznámit akademickou obec Fakulty podnikatelské s dosavadními výsledky projektů specifického vysokoškolského výzkumu.
Počet příspěvků: 11
Rozsah: 114 s.
ISBN: 978-80-214-5598-6

Poslední příspěvky

  • Struktura veřejných zakázek 

    Fialová, Kristýna (Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2017-12-08)
    Tento článek pojednává o struktuře veřejných zakázek a hlavním cílem zmíněného článku je klasifikovat veřejné zakázky v České republice tak, aby bylo možné založit konkrétní výzkum v rámci disertační práce. Veřejné zakázky ...
  • Inovace v Evropské unii ve vazbě na výdaje na vědu a výzkum 

    Záklasník, Martin (Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2017-12-08)
    Záměr: Záměrem tohoto textu je porovnání výdajů jednotlivých státu Evropské unie do vědy a výzkumu, které úzce souvisí s navazujícím tématem průmyslu 4.0. Metodologie: analýza Eurostatu a European Innovation Scoreboard. ...
  • Modelovanie marketingových stratégií a softwarové nástroje riešenia funkcionálnych diferenciálnych rovníc 

    Dzimko, Miroslav (Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2017-12-08)
    In economic applications of mathematical models, we often encounter the assumption of relationships between variables that change over time. One way to deal with such variables is to include their dynamic change into the ...
  • Využití vybraných bankrotních modelů k predikci bankrotu ve stavebnictví 

    Srbová, Pavla (Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2017-12-08)
    Článek je zaměřen na ověření možnosti využití vybraných bankrotních modelů (Altmanův model, Tafflerův model, Springate model, Zmijewského model a index IN05) na vzorku dat malých a středních podniků z oboru stavebnictví z ...
  • Risk and legal aspects of company's cyber security 

    Smejkal, Vladimír; Hortai, Vladimír; Molnárová, Anikó (Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2017-12-08)
    The development of the entire IT sector is very dynamic and its consequences penetrate into all spheres of life of society. With the increase in the use of information technology, the risk of its abuse is rising. Targeted ...
  • Rozvoj koncepcie multiindustriálnej siete v procese spolutvorby hodnoty 

    Svobodová, Karolína (Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2017-12-08)
    Keďže hodnotový reťazec vo väčšine odvetví prešiel rekonfiguráciou, firmy museli spolupracovať a aktívne sa zapájali do konkrétnej strategickej siete. Jednoduchý lineárny hodnotový reťazec pomaly stráca svoje uplatnenie ...
  • Hodnocení výkonnosti společnosti s využitím EFQM Excelence Model 

    Nováková, Monika (Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2017-12-08)
    Purpose of the article: Tento článek pojednává o procesu hodnocení výkonnosti společnosti s využitím principů EFQM Modelu Excelence. Cílem článku je zhodnotit přínosy hodnocení výkonnosti prostřednictvím EFQM Modelu Excelence ...
  • Specifické faktory úspěchů – zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals 

    Havíř, David (Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2017-12-08)
    Cíl článku: Záměrem tohoto článku je ověřit a analyzovat vzájemnou závislost tří potenciálních faktorů úspěchů firem, jimiž jsou zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals, v nejvíce citovaných vědeckých článcích ...
  • Interné faktory ovplyvňujúce výkonnosť vo výrobných podnikoch 

    Jelčová, Denisa (Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2017-12-08)
    Príspevok sa zaoberá analýzou súčasnej literatúry, ktorá sa venuje hodnoteniu finančnej výkonnosti podniku v domácom, ale aj zahraničnom prostredí a jednotlivými faktormi, ktoré na túto výkonnosť vplývajú. Na základe ...
  • Zákaznická zkušenost – jak ji uchopit a měřit? 

    Machala, Jan (Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2017-12-08)
    Cíl článku: Cílem tohoto článku je popsat zákaznickou zkušenost, jak ji chápou jednotliví autoři a uvést metody, kterými lze měřit zákaznickou zkušenost. Dále také podrobněji popsat tři nejpoužívanější metody. Metody: ...
  • Business Model Dynamics in Business-to-Business Environment 

    Krmela, Aleš (Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2017-12-08)
    Purpose of the article: The purpose of this article is to contribute towards a clarification of the emerging term of the dynamic business model, with focus on the business-to-business environment. The business model dynamics ...