Show simple item record

dc.contributor.authorHavíř, David
dc.date.accessioned2018-02-02T05:56:34Z
dc.date.available2018-02-02T05:56:34Z
dc.date.issued2017-12-08cs
dc.identifier.citationWorkshop specifického výzkumu 2017. 2017, s. 25-37. ISBN 978-80-214-5598-6.cs
dc.identifier.isbn978-80-214-5598-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/70335
dc.description.abstractCíl článku: Záměrem tohoto článku je ověřit a analyzovat vzájemnou závislost tří potenciálních faktorů úspěchů firem, jimiž jsou zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals, v nejvíce citovaných vědeckých článcích vydaných v letech 2015 a 2016 a indexovaných databází Web of Science. Metodologie: Tento článek je založen na sběru a analýze vědeckých článků týkajících se zákaznické zkušenosti, tvorby hodnoty, born globals a případové studii v oblasti born globals. Vědecký cíl: Cílem tohoto článku je zjistit, do jaké míry jsou faktory zákaznické zkušenosti, tvorby hodnoty a born globals považovány za faktory úspěchů a jak jsou spolu spojovány ve vědeckých publikacích. Zjištění: Analýza literatury odhalila úzkou spojitost oblasti tvorby hodnoty se zákaznickou zkušeností a potvrdila jejích významnost pro úspěch a konkurenceschopnost firem. Firmy born globals skrze své identifikované vnitřní a vnější faktory by naopak mohly z kombinace těchto oblastí těžit pro posílení svého postavení na globálním trhu. Závěr: Zákaznická zkušenost a tvorba hodnoty vykazují povahu faktorů úspěchu a několikero vzájemných styčných bodů jako soustředění na zákazníka, překonání jeho očekávání nebo vliv jejich řízení na spokojenost, retenci a loajalitu zákazníků. Zákaznická zkušenost, stejně jako tvorba hodnoty, vztahuje do svého konceptu tvorbu hodnotu a vytváří tak prostor pro další výzkum zaměřený na jejich synergii. Prostor pro další výzkum taktéž poskytuje využití této synergie firmami born globals pro podporu diferenciaci a konkurenceschopnosti.cs
dc.formattextcs
dc.format.extent25-37cs
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelskács
dc.relation.ispartofWorkshop specifického výzkumu 2017cs
dc.rights© Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelskács
dc.subjectzákaznická zkušenostcs
dc.subjecttvorba hodnotycs
dc.subjectborn globalscs
dc.subjectfaktor úspěchucs
dc.titleSpecifické faktory úspěchů – zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globalscs
eprints.affiliatedInstitution.departmentFakulta podnikatelskács
but.event.date8.12.2017cs
but.event.titleWorkshop specifického výzkumu 2017cs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.driverconferenceObjecten
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.type.versionpublishedVersionen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record