Show simple item record

dc.contributor.authorMachala, Jan
dc.date.accessioned2018-02-02T05:56:34Z
dc.date.available2018-02-02T05:56:34Z
dc.date.issued2017-12-08cs
dc.identifier.citationWorkshop specifického výzkumu 2017. 2017, s. 56-61. ISBN 978-80-214-5598-6.cs
dc.identifier.isbn978-80-214-5598-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/70338
dc.description.abstractCíl článku: Cílem tohoto článku je popsat zákaznickou zkušenost, jak ji chápou jednotliví autoři a uvést metody, kterými lze měřit zákaznickou zkušenost. Dále také podrobněji popsat tři nejpoužívanější metody. Metody: Článek je založen na sekundárním výzkumu prací zabývajících se zákaznickými zkušenostmi. Vědecké cíle: Vědeckým cílem tohoto článku je zjistit, jakým směrem se může ubírat další výzkum.cs
dc.formattextcs
dc.format.extent56-61cs
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelskács
dc.relation.ispartofWorkshop specifického výzkumu 2017cs
dc.rights© Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelskács
dc.subjectcustomer experienceen
dc.subjectmeasurement of customer experienceen
dc.titleZákaznická zkušenost – jak ji uchopit a měřit?cs
eprints.affiliatedInstitution.departmentFakulta podnikatelskács
but.event.date8.12.2017cs
but.event.titleWorkshop specifického výzkumu 2017cs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.driverconferenceObjecten
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.type.versionpublishedVersionen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record