Návrh marketingového plánu provozovny Big One Fitness
Proposal of marketing plan of the Big One Fitness
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Nejezchleb, MichalGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce pojednává o problematice marketingu v podmínkách rostoucí konkurence a stále se zvyšujících tlaků na inovační schopnosti podniků, na schopnost rychlé reakce na neustále se měnící požadavky zákazníků, na rostoucí tlaky ze strany konkurence. This Bachelor's work is about marketing and related problems due to increasing competition and constant pressure on companies and their ability to innovate. It deals with the ability of fast reaction to constant changes of requirements from customers and increasing pressure from the competition.
Keywords
Marketingové plánování, cílový marketing, marketingový plán, jakost služeb, spokojenost zákazníka, marketingová strategie, taktické plány, marketingové cíle, segmentace trhu, marketingové prostředí, konkurence, marketingový mix, reklama a propagace, finanční plánování., Marketing planning, target marketing, marketing plan, quality of services, satisfaction of consumer, marketing strategy, tactical plans, marketing objectives, market segmentation, marketing environment, competition, marketing mix, advertising and promotion, financial planning.Language
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
doc. Ing. Zdeněk Sadovský, CSc. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Libor Benátský (člen) Ing. Milan Chytil (člen) Ing. Michaela Beranová, Ph.D. (člen)Date of defence
2008-06-16Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/7050Source
RAŠOVSKÁ, A. Návrh marketingového plánu provozovny Big One Fitness [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [339]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie cestovní kanceláře Alex s. r. o.
Bezegová, EditaBakalářská práce má sloužit jako podklad pro návrh komunikační strategie a realizaci komunikační kampaně cestovní kanceláře ALEX. Cílem práce je optimalizace využití nástrojů komunikačního mixu a přeskupení struktury ...