Marketingový plán v oblasti služeb
Service Area Marketing Plan
Author
Advisor
Heralecký, TomášReferee
Bečička, MarekGrade
BAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/7069Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/7069
http://hdl.handle.net/11012/7069
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá analýzou prostředí v oblasti služeb. Cílem práce je vytvořit nejvhodnější marketingový mix pro konkrétní oblast trhu a stanovit marketingový plán pro pobočku společnosti XY, která poskytuje služby v oblasti vzdělání. Záměrem je pomoci společnosti zaujmout výsadní postavení na daném trhu, s využitím moderních marketingových nástrojů. V teoretické části vymezuji základní pojmy, podrobněji rozebírám marketingový mix a marketingové plánování v oblasti služeb. Objasňuji jednotlivé položky marketingového mixu a potřebné analýzy k určení marketingového plánu. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané společnosti, analýzu prostředí společnosti a návrh marketingového plánu. The thesis focuses on service area analysis. The most fitted marketing mix for a particular market area and a marketing plan setting for XY Company are aims of the thesis. The company runs education field and service business. The marketing plan and mix should get the company to leading position in the market, using modern marketing tools. In a theoretical part of the thesis the basic issues are specified, the marketing mix and marketing planning are explained in general, including a description of an each marketing mix element and necessary analyses for marketing planning. In a practical part of the thesis the company and its background are defined and the final marketing plan is concluded.
Keywords
Marketing, marketing služeb, marketingový mix, marketingový plán, komplexní analýza, Marketing, service marketing, marketing mix, marketing plan, complex analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (předseda) Ing. Pavel Holek (místopředseda) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)Date of defence
2010-06-14Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/7069Source
SLÁDKOVÁ, I. Marketingový plán v oblasti služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [435]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...