• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2018
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2018
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sledování efektivity prostředků na marketing podniku

Increasing of the brand values

Thumbnail
View/Open
Posudek-Oponent prace-41936.pdf (339.9Kb)
Posudek-Vedouci prace-41935.pdf (357.1Kb)
appendix-1.zip (4.650Mb)
final-thesis.pdf (5.530Mb)
review_111666.html (1.434Kb)
Author
Štěpánek, Martin
Advisor
Dohnal, Radek
Referee
Vencl, Miroslav
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na sledování efektivity prostředků na marketing a zvyšování hodnoty značky podniku. V teoretické části jsou popsány poznatky o problematice podniku, značky a její hodnoty. Dále pak navazuje výčet prvků souvisejících se zvyšováním hodnoty značky. Teoretickou část uzavírají metody pro ocenění hodnoty značky a metodika rozhovoru. V praktické části se práce věnuje analýzou vybrané stavební firmy, ocenění její značky v porovnání s jinou firmou podobného charakteru a testování hypotéz. Na základě zjištěných poznatků jsou v závěru práce navrženy marketingové nástroje pro efektivní zvyšování hodnoty značky firmy.
 
The diploma thesis is focuses on monitoring the effectiveness of marketing resources and increasing the brand value of the company. The theoretical part deals with the findings about the company issues, brand and its value. The thesis subsequently presents a list of elements that relate to increasing of the brand value. The final topic of the theoretical part aims at methods of evaluation of brand value and interviewing methodology. In the practical part, the thesis deals with the analysis of the selected construction company, evaluation of its brand in comparison with another company of similar character and hypothesis testing. Finally, on the basis of the findings, marketing tools are proposed to effectively increase brand value of the company.
 
Keywords
Značka, hodnota, stavba, marketing, efektivita, zvyšování hodnoty, goodwill, výnosnost aktiv, movitý a nemovitý majetek., Brand, value, construction, marketing, increasing of the value, yield of assets, movable and immovable property.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Management stavebnictví
Composition of Committee
Date of defence
2018-01-31
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/70718
Source
ŠTĚPÁNEK, M. Sledování efektivity prostředků na marketing podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2018.
Collections
  • 2018 [589]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV