Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Increasing of the brand values

Author
Advisor
Dohnal, RadekReferee
Vencl, MiroslavGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na sledování efektivity prostředků na marketing a zvyšování hodnoty značky podniku. V teoretické části jsou popsány poznatky o problematice podniku, značky a její hodnoty. Dále pak navazuje výčet prvků souvisejících se zvyšováním hodnoty značky. Teoretickou část uzavírají metody pro ocenění hodnoty značky a metodika rozhovoru. V praktické části se práce věnuje analýzou vybrané stavební firmy, ocenění její značky v porovnání s jinou firmou podobného charakteru a testování hypotéz. Na základě zjištěných poznatků jsou v závěru práce navrženy marketingové nástroje pro efektivní zvyšování hodnoty značky firmy. The diploma thesis is focuses on monitoring the effectiveness of marketing resources and increasing the brand value of the company. The theoretical part deals with the findings about the company issues, brand and its value. The thesis subsequently presents a list of elements that relate to increasing of the brand value. The final topic of the theoretical part aims at methods of evaluation of brand value and interviewing methodology. In the practical part, the thesis deals with the analysis of the selected construction company, evaluation of its brand in comparison with another company of similar character and hypothesis testing. Finally, on the basis of the findings, marketing tools are proposed to effectively increase brand value of the company.
Keywords
Značka, hodnota, stavba, marketing, efektivita, zvyšování hodnoty, goodwill, výnosnost aktiv, movitý a nemovitý majetek., Brand, value, construction, marketing, increasing of the value, yield of assets, movable and immovable property.Language
čeština (Czech)Study brunch
Management stavebnictvíComposition of Committee
Date of defence
2018-01-31Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/70718Source
ŠTĚPÁNEK, M. Sledování efektivity prostředků na marketing podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2018.Collections
- 2018 [589]