Show simple item record

Comparison of Open Line Track Procedures of Works

dc.contributor.advisorSvoboda, Richardcs
dc.contributor.authorTuroň, Martincs
dc.date.accessioned2018-10-21T16:29:24Z
dc.date.available2018-10-21T16:29:24Z
dc.date.created2018cs
dc.identifier.citationTUROŇ, M. Porovnání technologií rekonstrukce traťové koleje [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2018.cs
dc.identifier.other111691cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/70778
dc.description.abstractTéma diplomové práce se zabývá porovnáním technologií rekonstrukce traťové koleje č. 2, mezistaničního úseku Hranice na Moravě město – Hustopeče nad Bečvou v km 7,792 939 – 7,967 592 a v km 8,725 000 – 14,988 677. Cílem práce je navrhnout několik variant pro rekonstrukci železničního spodku a svršku, a tyto varianty následně porovnat. Práce se zabývá jak technologiemi se snášením kolejového roštu, tak bez snášení kolejového roštu. Součástí práce je popis používaných technologií, a strojů s nimi spojených.cs
dc.description.abstractThe theme of this diploma thesis deals with comparing technologies of reconstruction of the railway track No. 2 between railway stations Hranice na Morave and Hustopece nad Becvou in km 7,792 393 – 7,967 592 and in km 8,725 000 – 14,988 677. The aim of the thesis is to design several variants for the reconstruction of the substructure and superstructure, and then compare these variants. This thesis deals with technologies with removal of the track length and with technologies without removal of the track length. Part of the thesis is a description of used technologies and machines connected with them.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta stavebnícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectTechnologiecs
dc.subjectželezniční traťcs
dc.subjectharmonogramcs
dc.subjectmechanizacecs
dc.subjectželezniční svršekcs
dc.subjectželezniční spodekcs
dc.subjectrekonstrukcecs
dc.subjectHranice na Moravě městocs
dc.subjectČernotíncs
dc.subjectŠpičkycs
dc.subjectMilotice nad Bečvoucs
dc.subjectValašské Meziříčícs
dc.subjectTechnologyen
dc.subjectrailway tracken
dc.subjecttime scheduleen
dc.subjectmechanizationen
dc.subjectsuperstructureen
dc.subjectsubstructureen
dc.subjectreconstructionen
dc.subjectHranice na Moraveen
dc.subjectCernotinen
dc.subjectSpickyen
dc.subjectMilotice nad Becvouen
dc.subjectValasske Meziricien
dc.titlePorovnání technologií rekonstrukce traťové kolejecs
dc.title.alternativeComparison of Open Line Track Procedures of Worksen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2018-01-30cs
dcterms.modified2018-02-09-12:57:12cs
thesis.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. Ústav železničních konstrukcí a stavebcs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid111691en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 21:40:21en
sync.item.modts2020.03.30 19:53:48en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta stavebnícs
dc.contributor.refereeWrana, Radimcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeecs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStavební inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record