Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Marketing Utilization in Service Sector
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Král, PavelGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingem hotelových služeb pro Hotel Celnice, který se nachází ve městě Břeclav, v srdci Lednicko-valtického areálu. Pojednává o marketingovém mixu hotelu a snaží se najít nedostatky v této oblasti a navrhnout zlepšení, které by vedlo k lepším komunikačním i ekonomickým výsledkům. This thesis deals with marketing of hotel services for the Hotel Celnice, located in the town of Breclav in the heart of the Lednice-Valtice area. It discusses the marketing mix of hotel and try to find weaknesses in this area and suggest improvements that would lead to better communication and economic outcomes.
Keywords
Hotel, marketing, marketingový mix, komunikační mix, hotelové služby, restaurační služby, bytování, reklama, propagace, Hotel, marketing mix, communications mix, hotel services, restaurant services, accommodation, advertising, promotionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Petr Polák (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Ing. Pavel Holek (člen)Date of defence
2012-01-31Process of defence
Result of the defence
práce nebyla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/70986Source
PLUHÁČEK, S. Uplatnění marketingu v sektoru služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [393]