Show simple item record

Proposal of Development of Marketing Communication of Graphic Studio

dc.contributor.advisorZich, Robertcs
dc.contributor.authorŠtěpánek, Petrcs
dc.date.accessioned2018-10-21T21:27:15Z
dc.date.available2018-10-21T21:27:15Z
dc.date.created2010cs
dc.identifier.citationŠTĚPÁNEK, P. Návrh na zlepšení marketingové komunikace pro grafické studio [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.cs
dc.identifier.other32697cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/7515
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace grafického studia. V počáteční teoretické části jsou popsány druhy komunikace a nástroje marketingového mixu. V následující analytické části se pokusím o anaýzu stávajícího stavu marketingové komunikace daného grafického studia a v poslední části provedu návrh řešení, které by vedlo k jejímu zlepšení a zefektivnění.cs
dc.description.abstractThis bachelors thesis tells about marketing communication development of a graphic design studio. The first section describes the species of communication and tools of the marketing mix. In the following section of analysis, I try to analyze the current state of marketing communication in this graphic design studio and in the last section I create a proposal of a solution, which would lead to its development.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectKomunikacecs
dc.subjectKomunikační kanálycs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectNávrhcs
dc.subjectGrafické studiocs
dc.subjectCommunicationen
dc.subjectCommunication channelen
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectProposalen
dc.subjectGraphic design studioen
dc.titleNávrh na zlepšení marketingové komunikace pro grafické studiocs
dc.title.alternativeProposal of Development of Marketing Communication of Graphic Studioen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2010-06-21cs
dcterms.modified2010-07-17-11:45:04cs
thesis.disciplineDaňové poradenstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav financícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid32697en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 17:34:01en
sync.item.modts2020.03.31 16:44:26en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeHašek, Petrcs
dc.description.markAcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Zdeněk Sadovský, CSc. (předseda) JUDr. Naděžda Vrbková (místopředseda) Ing. Michal Polák, Dr. (člen) Ing. Marie Jakubcová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record