• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • français 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ouvrir une session
Voir le document 
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • Voir le document
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.

Marketing of banking instruments of Česká spořitelna, a.s.

Thumbnail
Voir/Ouvrir
review_11853.html (5.533Ko)
final-thesis.pdf (3.378Mo)
Auteur
Rychlá, Jana
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Belant, Filip
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Afficher la notice complète
Résumé
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu bankovních služeb. Je v ní popsaná teorie tvorby marketingového mixu banky, tvorba marketingové kampaně a řízení vztahu s klienty. Cílem práce je posouzení používaných marketingových metod a kampaní, které se používají v České spořitelně, a.s., jejich vyhodnocení a návrh nejlepšího řešení.
 
This diploma work deals with marketing problems of bank services. The theory of marketing bank mix is described in it, creation of marketing campaign and control of relations with clients. The goal is a detection of an embarrassment of marketing methods and campaigns used in Česká spořitelna, then evaluation of this methods and finally making some concept how to solve this situation.
 
Keywords
CRM (řízení vztahů se zákazníky) Data mining Klient Marketing Marketingová kampaň Marketingová komunikace Marketingový mix Merchandising Podlinková kampaň Podpora prodeje Přímý marketing Public relation Reklamní kampaň Služba, CRM (Customer relationship management) Data mining Direkt marketing Exploitation campaign Marketing Marketing campaign Marketing communication Marketing mix Merchandising Underline campaign Public relation Sales promotion Service
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Jana Stávková, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of defence
2008-06-09
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/7871
Source
RYCHLÁ, J. Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Collections
  • 2008 [375]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Návrh komunikační strategie cestovní kanceláře Alex s. r. o. 

    Bezegová, Edita
    Bakalářská práce má sloužit jako podklad pro návrh komunikační strategie a realizaci komunikační kampaně cestovní kanceláře ALEX. Cílem práce je optimalizace využití nástrojů komunikačního mixu a přeskupení struktury ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV
 

 

Parcourir

Tout DSpaceCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujets

Mon compte

Ouvrir une sessionS'inscrire

Statistiques

Statistiques d'usage de visualisation

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV