Show simple item record

Marketing of banking instruments of Česká spořitelna, a.s.

dc.contributor.advisorChalupský, Vladimírcs
dc.contributor.authorRychlá, Janacs
dc.date.accessioned2018-10-21T16:18:17Z
dc.date.available2018-10-21T16:18:17Z
dc.date.created2008cs
dc.identifier.citationRYCHLÁ, J. Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.cs
dc.identifier.other11853cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/7871
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou marketingu bankovních služeb. Je v ní popsaná teorie tvorby marketingového mixu banky, tvorba marketingové kampaně a řízení vztahu s klienty. Cílem práce je posouzení používaných marketingových metod a kampaní, které se používají v České spořitelně, a.s., jejich vyhodnocení a návrh nejlepšího řešení.cs
dc.description.abstractThis diploma work deals with marketing problems of bank services. The theory of marketing bank mix is described in it, creation of marketing campaign and control of relations with clients. The goal is a detection of an embarrassment of marketing methods and campaigns used in Česká spořitelna, then evaluation of this methods and finally making some concept how to solve this situation.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectCRM (řízení vztahů se zákazníky) Data mining Klient Marketing Marketingová kampaň Marketingová komunikace Marketingový mix Merchandising Podlinková kampaň Podpora prodeje Přímý marketing Public relation Reklamní kampaň Službacs
dc.subjectCRM (Customer relationship management) Data mining Direkt marketing Exploitation campaign Marketing Marketing campaign Marketing communication Marketing mix Merchandising Underline campaign Public relation Sales promotion Serviceen
dc.titleMarketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.cs
dc.title.alternativeMarketing of banking instruments of Česká spořitelna, a.s.en
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2008-06-09cs
dcterms.modified2008-06-09-14:41:36cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid11853en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 11:09:58en
sync.item.modts2020.03.31 08:43:54en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeBelant, Filipcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Jana Stávková, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record