• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků

Marketing Research of Customer Satisfaction

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.237Mb)
review_11832.html (3.659Kb)
Author
Mrázková, Monika
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Vacková, Hana
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka Knihovny Jiřího Mahena v Brně. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu, sektoru příspěvkových organizací a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části práce jsou analyzovány a prezentovány výsledky z dotazníkového šetření, doporučení a návrhy na zlepšení, které by měly vést ke zvýšení návštěvnosti KJM, zkvalitnění poskytovaných služeb a spokojenosti uživatelů KJM.
 
The thesis deals with a survey of customer´s satisfaction in Jiří Mahen Library in Brno. The theoretic part describes the problematics of marketing research, the branch of allowance organizations and a questionnaire as a tool for collecting information. The practical part of the diploma work analyses and presents the results from the questionnaire investigation, recommendation and suggestions for improvement, which could lead to increase an of the visit rate of the Jiří Mahen Library, to an improvement of the quality of library services, and customers´ satisfaction.
 
Keywords
marketingový výzkum, dotazník, příspěvková organizace, SWOT analýza, marketingový mix, Knihovna Jiřího Mahena, marketing research, questionnaire, allowance organization, SWOT analysis, marketing mix, Jiří Mahen Library
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
Prof. Ing. Dušan Baran, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (místopředseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (člen) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2008-01-29
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/7918
Source
MRÁZKOVÁ, M. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Collections
  • 2008 [375]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV