Analýza spokojenosti zákazníků Florbalovaprodejna.cz (návrhy na opatření ke zvýšení její úrovně)
Customer Satisfaction Analysis of Florbalovaprodejna.cz (recommentadions for its improvement)
Author
Advisor
Světlík, JaroslavReferee
Pejta, IvanGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro prodejnu sportovního vybavení Florbalovaprodejna.cz. V praktické části práce je provedena marketingová analýza firmy s následným provedením a vyhodnocením výzkumu spokojenosti zákazníků, kdy tato praktická část práce vychází z teoretických východisek diplomové práce. Výzkum spokojenosti zákazníků je prováděn dotazníkovou metodou. Na základě zjištěných a vyhodnocených informací, získaných z výzkumu, je sestaven návrh na udržení spokojenosti zákazníků s následným zvyšováním této úrovně. The master’s thesis deals with marketing survey, concretely analysis of customers satisfaction in a sport shop, Florbalovaprodejna.cz, with floorball equipment. In the practical part , the marketing analysis of the company is made with accomplishment and evalutation the customers satisfaction survey. This practical part comes from the theoretic basis of the master’s thesis.The survey of customers satisfaction research is carried out using the questionnaire method. On the basis of learned and evaluated information, acquired from the survey, a suggestion is formed for maintenance of customers satisfaction with sequentially increase the level of satisfaction.
Keywords
marketingová analýza, SWOT analýza, marketingový mix, marketingový výzkum, dotazování, dotazník, výzkum spokojenosti zákazníka, marketing analysis, SWOT analysis, marketing mix, marketing research, questioning, survay, survay of customer’s satisfactionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D. (předseda) Ing. Jaroslav Geršl (místopředseda) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-14Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/7960Source
MUSIL, M. Analýza spokojenosti zákazníků Florbalovaprodejna.cz (návrhy na opatření ke zvýšení její úrovně) [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [435]