• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků Florbalovaprodejna.cz (návrhy na opatření ke zvýšení její úrovně)

Customer Satisfaction Analysis of Florbalovaprodejna.cz (recommentadions for its improvement)

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.059Mb)
review_32604.html (5.533Kb)
Author
Musil, Martin
Advisor
Světlík, Jaroslav
Referee
Pejta, Ivan
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro prodejnu sportovního vybavení Florbalovaprodejna.cz. V praktické části práce je provedena marketingová analýza firmy s následným provedením a vyhodnocením výzkumu spokojenosti zákazníků, kdy tato praktická část práce vychází z teoretických východisek diplomové práce. Výzkum spokojenosti zákazníků je prováděn dotazníkovou metodou. Na základě zjištěných a vyhodnocených informací, získaných z výzkumu, je sestaven návrh na udržení spokojenosti zákazníků s následným zvyšováním této úrovně.
 
The master’s thesis deals with marketing survey, concretely analysis of customers satisfaction in a sport shop, Florbalovaprodejna.cz, with floorball equipment. In the practical part , the marketing analysis of the company is made with accomplishment and evalutation the customers satisfaction survey. This practical part comes from the theoretic basis of the master’s thesis.The survey of customers satisfaction research is carried out using the questionnaire method. On the basis of learned and evaluated information, acquired from the survey, a suggestion is formed for maintenance of customers satisfaction with sequentially increase the level of satisfaction.
 
Keywords
marketingová analýza, SWOT analýza, marketingový mix, marketingový výzkum, dotazování, dotazník, výzkum spokojenosti zákazníka, marketing analysis, SWOT analysis, marketing mix, marketing research, questioning, survay, survay of customer’s satisfaction
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D. (předseda) Ing. Jaroslav Geršl (místopředseda) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)
Date of defence
2010-06-14
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/7960
Source
MUSIL, M. Analýza spokojenosti zákazníků Florbalovaprodejna.cz (návrhy na opatření ke zvýšení její úrovně) [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Collections
  • 2010 [435]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV