• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spokojenost zákazníků

Customer Satisfaction

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.744Mb)
review_109076.html (6.742Kb)
Author
Marečková, Tereza
Advisor
Schüller, David
Referee
Tunkl, Jan
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na spokojenost zákazníků. Byly vytvořeny dílčí analýzy podniku a na jejich základě sestaveny návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků. V první části jsou popsána teoretická východiska. V další části je popsána analýza podniku a současná situace podniku pomocí vnějšího a vnitřního prostředí. Na to navazuje návrhová část práce s konkrétními návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
 
The master thesis is focused on customer satisfaction of the selected facility. Proposals of customer satisfaction are based on partial analysis. The first part of the thesis is focused on a theoretical basis. The second part is analytical and is focused on current state of the company and its evaluation through external and internal environment analysis. Last part of the thesis contents proposals to increase customer satisfaction.
 
Keywords
PESTLE analýza, SWOT analýza, spokojenost zákazníků, Porterova analýza, marketingový mix, PESTLE Analysis, SWOT Analysis, customer satisfaction, Porter’s Five Forces Analysis, marketing mix
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) Ing. Radim Vlček (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of defence
2018-06-06
Process of defence
otázky vedoucího: zodpovězeno otázky oponenta: zodpovězeno doc. Meluzín: Jak máte zkonstruované odměny, o co by měly být navýšeny náklady na zaměstnance? zodpovězeno doc. Meluzín: V jakém daňovém režimu fungují dané poukázky? zodpovězeno Ing. Vlček: Jaký je důvod velkého výkyvu u osobních nákladů? zodpovězeno Ing. Smolíková: Z čeho vycházíte při stanovování pravděpodobnosti a dopadu rizik? zodpovězeno Ing. Smolíková: Jak potlačíte subjektivitu? částečně zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/81260
Source
MAREČKOVÁ, T. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [363]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV