Show simple item record

Proposal for improvement of communication mix of fitness center

dc.contributor.advisorKaňovská, Luciecs
dc.contributor.authorBumbálek, Michalcs
dc.date.accessioned2019-05-17T02:13:43Z
dc.date.available2019-05-17T02:13:43Z
dc.date.created2018cs
dc.identifier.citationBUMBÁLEK, M. Návrh na zlepšení komunikačního mixu fitness centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.cs
dc.identifier.other111172cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/81262
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu fitness centra Infitness, které poskytuje tělovýchovné sportovní služby v oblasti fitness a kondičního cvičení v centru Uherského Hradiště. Práce obsahuje teoretickou část, která popisuje veškeré teoretické poznatky na základě odborné literatury. Teoretické poznatky jsou následně použity při analýze současného stavu společnosti, která vede k vlastním návrhům řešení, ke zlepšení stávající marketingové komunikace podniku.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the proposal of the Infitness fitness center communication mix, which provides physical training services in the center of Uherské Hradiště. The thesis consists of a theoretical part, which deals with theoretical knowledge based on literature. This theoretical knowledge is then used to analyze the current state of the firm, which leads to the proposal of a solution with the intent to improve this firm’s marketing communication.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleNávrh na zlepšení komunikačního mixu fitness centracs
dc.title.alternativeProposal for improvement of communication mix of fitness centeren
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2018-06-08cs
dcterms.modified2018-06-15-10:35:51cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid111172en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 08:35:21en
sync.item.modts2020.03.31 06:12:22en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeRygl, Tomášcs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) Ing. Matúš Varjan, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky oponenta: odpovězeno Ing. Matúš Varjan, Ph.D.: V čem spočíva hlavní přínos zavedení reklamních předmětů pro společnost? Přijde Vám nabídka pro instruktory dostačujíci? Odpovězeno. doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc: Jaké byli závěry současného stavu marketingového mixu? Odpovězeno.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record