Marketingová komunikace
Marketing Communication
Author
Advisor
Schüller, DavidReferee
Ing. Jitka Veselá, Ph.DGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Hervis. První část práce obsahuje teoretické poznatky. V druhé části je představena společnost, její marketingový mix a komunikační mix. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou doporučeny návrhy na zlepšení nástrojů komunikačního mixu s cílem oslovit nové a stávající zákazníky a zvýšit povědomí o společnosti. This diploma thesis deals with marketing communication of the Hervis company. The first part of the thesis contains theoretical knowledge. The second part introduces the company, marketing mix and communication mix. Recommended suggestions for improvement of communication mix with aim to approach new and current customers and therefore raise the awarness of the company, is based on performed analyses and questionnaire survey.
Keywords
Marketing, marketingový mix, komunikační mix, vnější prostředí, vnitřní prostření, dotazník, marketingový průzkum, Hervis, Marketing, marketing mix, communication mix, external environment, internal environment, marketing research, HervisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) Ing. Radim Vlček (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)Date of defence
2018-06-06Process of defence
otázky vedoucího: zodpovězeno otázky oponenta: zodpovězeno doc. Chlebovský: Jak vznikl odhad na náklady ambasadora? zodpovězeno Ing. Smolíková: Je daná analýza rizik provedená na společnost Hervis nebo na vaše návrhy? Jakou má analýza rizik souvislost s vaší prací? Kdo byl cílový zákazník? Myslíte, že uvedené slevy budou fungovat na danou skupinu? zodpovězeno Ing. Vlček: Okomentujte uvedenou cenu letáků. Jak na letáky nahlížíte? Napadne vás co ještě přidat k prodeji? zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/81282Source
BULÍNOVÁ, S. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Collections
- 2018 [363]