• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová komunikace

Marketing Communication

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.844Mb)
review_109771.html (6.017Kb)
Author
Bulínová, Sabina
Advisor
Schüller, David
Referee
Ing. Jitka Veselá, Ph.D
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Hervis. První část práce obsahuje teoretické poznatky. V druhé části je představena společnost, její marketingový mix a komunikační mix. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou doporučeny návrhy na zlepšení nástrojů komunikačního mixu s cílem oslovit nové a stávající zákazníky a zvýšit povědomí o společnosti.
 
This diploma thesis deals with marketing communication of the Hervis company. The first part of the thesis contains theoretical knowledge. The second part introduces the company, marketing mix and communication mix. Recommended suggestions for improvement of communication mix with aim to approach new and current customers and therefore raise the awarness of the company, is based on performed analyses and questionnaire survey.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, komunikační mix, vnější prostředí, vnitřní prostření, dotazník, marketingový průzkum, Hervis, Marketing, marketing mix, communication mix, external environment, internal environment, marketing research, Hervis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) Ing. Radim Vlček (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of defence
2018-06-06
Process of defence
otázky vedoucího: zodpovězeno otázky oponenta: zodpovězeno doc. Chlebovský: Jak vznikl odhad na náklady ambasadora? zodpovězeno Ing. Smolíková: Je daná analýza rizik provedená na společnost Hervis nebo na vaše návrhy? Jakou má analýza rizik souvislost s vaší prací? Kdo byl cílový zákazník? Myslíte, že uvedené slevy budou fungovat na danou skupinu? zodpovězeno Ing. Vlček: Okomentujte uvedenou cenu letáků. Jak na letáky nahlížíte? Napadne vás co ještě přidat k prodeji? zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/81282
Source
BULÍNOVÁ, S. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [363]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV