Show simple item record

Strategic Brand Development of Company

dc.contributor.advisorZich, Robertcs
dc.contributor.authorKružík, Jiřícs
dc.date.accessioned2019-05-17T02:13:44Z
dc.date.available2019-05-17T02:13:44Z
dc.date.created2018cs
dc.identifier.citationKRUŽÍK, J. Strategie budování značky podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.cs
dc.identifier.other112130cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/81283
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá postupy budování značky maloobchodního řetězce se sportovním vybavením Decathlon. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky a pro identifikaci konkurence. Na základě těchto poznatků a s využitím metodiky analýzy trhu a konkurence je v další části práce provedena analýza značky a jejího postavení vůči konkurenci, trhu, a také průzkum vnímání zákazníků. Finálním krokem je formulace vhodných opatření pro rozvoj značky na zvoleném trhu, které se zakládají na předchozích částech práce.cs
dc.description.abstractDiploma thesis is focused on the brand building proces of the retail chain with sports equipment Decathlon. Appropriate theoretical concepts for brand development and for identification of competition are identified in the thesis. On the basis of this knowledge and using the methodology of market and competition analysis, the next part of the thesis analyzes the brand and its position towards competition, the market, as well as the survey of customer perception. The final step is to formulate suitable measures for brand development in the chosen market, which are based on the previous parts of the work.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectZnačkacs
dc.subjectidentita značkycs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectrozvoj značkycs
dc.subjectkonkurenční strategiecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectvnímání značkycs
dc.subjectvztah se zákazníkycs
dc.subjectBranden
dc.subjectbrand identityen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectbrand developmenten
dc.subjectcompetitive strategyen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectcompetitive advatageen
dc.subjectbrand perceptionen
dc.subjectcustomer relationshipen
dc.titleStrategie budování značky podnikucs
dc.title.alternativeStrategic Brand Development of Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2018-06-06cs
dcterms.modified2018-06-15-10:35:57cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid112130en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 16:31:50en
sync.item.modts2020.03.30 15:30:00en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeČechmánková, Silviecs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) Ing. Karel Kuba, DiS. (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)cs
but.defenceotázky vedoucího - odpovězeno otázky oponentky - odpovězeno Ing. Milichovský - Kdo je cílovým zákazníkem firmy? Myslíte, že Vámi navržená média budou dostačující k propagaci? - odpovězeno Ing. Milichovský - Víte, kolik je potenciálních zákazníků pro pobočku v Ivanovicích? - odpovězeno Ing. Kuba - Jakým způsobem se odlišuje pobočka v Ivanovicích oproti ostatním pobočkám v rámci České republiky? - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record