Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing Strategy of the Selected Company
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Krejčová, TerezaGrade
EAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti podniku Pizzerie U Kalichu pomocí vytvoření nové marketingové strategie. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část popisuje teoretické poznatky k této problematice. Druhá část je zaměřená na analýzu současné situace společnosti. Ze zjištěných skutečností a dat, je následně zpracovaná třetí část, která bude zaměřena na návrhy na zlepšení marketingové strategie, která by měla vést k získání nových zákazníků, zvýšení zisků a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu. This master thesis is focused on increasing the competitiveness of the company “Pizzerie U Kalichu” by creating new marketing strategy. The work is divided into three main parts. The first part describes the theoretical knowledge associated with this topic. Second part is focused on the analysis of the current situation in the company. From these facts and dates we found out is created the third part, which is focused on the suggestion for improvement a marketing strategy. These improvements should lead to gain new customers, increase a profit for the company and increase a competitiveness of the company on the market.
Keywords
Marketing, strategie, marketingový mix, online marketing, konkurenceschopnost, marketingová komunikace, Marketing, strategy, marketing mix, online marketing, competitiveness, marketing communicationLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Martin Mahel, Ph.D. (místopředseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen)Date of defence
2018-06-07Process of defence
Otázky vedoucího práce: - zodpovězeno Otázky oponenta práce: - zodpovězeno Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D.: Jaký obsah propagace navrhujete na použití služby Instagram? - zodpovězeno Ing. Martin Mahel, Ph.D.: Čím by se tato firma měla odlišovat od konkurence? V čem vidíte její konkurenční výhodu? – zodpovězeno Co konkrétně přinese finanční analýza firmě? V jakém časovém horizontu? – zodpovězeno částečněResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/81284Source
ŠPERLÍK, M. Marketingová strategie vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Collections
- 2018 [363]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...