Show simple item record

Marketing Strategy of the Selected Company

dc.contributor.advisorChlebovský, Vítcs
dc.contributor.authorŠperlík, Maxcs
dc.date.accessioned2019-05-17T02:13:44Z
dc.date.available2019-05-17T02:13:44Z
dc.date.created2018cs
dc.identifier.citationŠPERLÍK, M. Marketingová strategie vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.cs
dc.identifier.other110661cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/81284
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti podniku Pizzerie U Kalichu pomocí vytvoření nové marketingové strategie. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část popisuje teoretické poznatky k této problematice. Druhá část je zaměřená na analýzu současné situace společnosti. Ze zjištěných skutečností a dat, je následně zpracovaná třetí část, která bude zaměřena na návrhy na zlepšení marketingové strategie, která by měla vést k získání nových zákazníků, zvýšení zisků a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu.cs
dc.description.abstractThis master thesis is focused on increasing the competitiveness of the company “Pizzerie U Kalichu” by creating new marketing strategy. The work is divided into three main parts. The first part describes the theoretical knowledge associated with this topic. Second part is focused on the analysis of the current situation in the company. From these facts and dates we found out is created the third part, which is focused on the suggestion for improvement a marketing strategy. These improvements should lead to gain new customers, increase a profit for the company and increase a competitiveness of the company on the market.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.titleMarketingová strategie vybraného podnikucs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of the Selected Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2018-06-07cs
dcterms.modified2018-09-19-08:51:49cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid110661en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 00:01:47en
sync.item.modts2020.03.30 21:58:25en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeKrejčová, Terezacs
dc.description.markEcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Martin Mahel, Ph.D. (místopředseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího práce: - zodpovězeno Otázky oponenta práce: - zodpovězeno Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D.: Jaký obsah propagace navrhujete na použití služby Instagram? - zodpovězeno Ing. Martin Mahel, Ph.D.: Čím by se tato firma měla odlišovat od konkurence? V čem vidíte její konkurenční výhodu? – zodpovězeno Co konkrétně přinese finanční analýza firmě? V jakém časovém horizontu? – zodpovězeno částečněcs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record