• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zvyšování efektivity marketingových aktivit pomocí experimentálních metod

Increasing the Effectiveness of Marketing Effort by Experimental Testing Methods

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (3.468Mb)
review_112029.html (7.909Kb)
Autor
Lorková, Kristína
Vedoucí práce
Chalupský, Vladimír
Oponent
Luhan, Jan
Klasifikace
A
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práca analyzuje správanie zákazníkov Kiwi.com, celosvetovej online platformy pre nákup leteniek, predstavuje a testuje návrhy na marketingové zmeny s cieľom zvýšiť konverzie v rámci jednotlivých zákazníckych segmentov. Efektivita behaviorálnych zásahov je meraná pomocou A/B testovania, experimentálneho nástroja online marketingu. Ďalej práca rozoberá návrhy na budúce vlastnosti produktu a marketingovo-behaviorálne zásahy.
 
The thesis analyses the customer behavior of Kiwi.com, a global online retail company for booking flights and proposes marketing interventions to increase the conversion rates in various customer segments. The effectiveness of new behavioral interventions is tested against current marketing efforts using experimental A/B methods. Additionally, areas for further improvements are explored and a design of future product features and marketing behavioral interventions is proposed.
 
Klíčová slova
experiment, analýza dát, A/B testovanie, online marketing, správanie zákazníka, experiment, data analysis, A/B testing, online marketing, customer behavior
Jazyk
slovenština (Slovak)
Studijní obor
Řízení a ekonomika podniku
Složení komise
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) Ing. Eduard Palíšek, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2018-06-08
Průběh obhajoby
otázky vedoucího - zodpovězeno v plném rozsahu otázky oponenta - zodpovězeno v plném rozsahu doc. Putnová - Jakým způsobem se dá zabránit tomu, aby zákazník nebyl obtěžován trvalou nabídkou? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Palíšek - Na základě čeho jste generovala podněty, které jste potom testovala v rámci A/B testingu - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Palíšek - Definujete tady budoucí opatření, která jsou svým způsobem v rozporu se závěry Vaší analýzy. Z čeho usuzujete, že je zákazník citlivý na vývoj ceny? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Palíšek - Proč nemáte nějaký sumář, k čemu jste na konci došla? Proč jste zvolila právě tato opatření? - zodpovězeno v plném rozsahu
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/81293
Zdrojový dokument
LORKOVÁ, K. Zvyšování efektivity marketingových aktivit pomocí experimentálních metod [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Kolekce
  • 2018 [384]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV