Show simple item record

Increasing the Effectiveness of Marketing Effort by Experimental Testing Methods

dc.contributor.advisorChalupský, Vladimírsk
dc.contributor.authorLorková, Kristínask
dc.date.accessioned2018-06-11T12:00:29Z
dc.date.available2018-06-11T12:00:29Z
dc.date.created2018cs
dc.identifier.citationLORKOVÁ, K. Zvyšování efektivity marketingových aktivit pomocí experimentálních metod [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.cs
dc.identifier.other112029cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/81293
dc.description.abstractPráca analyzuje správanie zákazníkov Kiwi.com, celosvetovej online platformy pre nákup leteniek, predstavuje a testuje návrhy na marketingové zmeny s cieľom zvýšiť konverzie v rámci jednotlivých zákazníckych segmentov. Efektivita behaviorálnych zásahov je meraná pomocou A/B testovania, experimentálneho nástroja online marketingu. Ďalej práca rozoberá návrhy na budúce vlastnosti produktu a marketingovo-behaviorálne zásahy.sk
dc.description.abstractThe thesis analyses the customer behavior of Kiwi.com, a global online retail company for booking flights and proposes marketing interventions to increase the conversion rates in various customer segments. The effectiveness of new behavioral interventions is tested against current marketing efforts using experimental A/B methods. Additionally, areas for further improvements are explored and a design of future product features and marketing behavioral interventions is proposed.en
dc.language.isoskcs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectexperimentsk
dc.subjectanalýza dátsk
dc.subjectA/B testovaniesk
dc.subjectonline marketingsk
dc.subjectsprávanie zákazníkask
dc.subjectexperimenten
dc.subjectdata analysisen
dc.subjectA/B testingen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectcustomer behavioren
dc.titleZvyšování efektivity marketingových aktivit pomocí experimentálních metodsk
dc.title.alternativeIncreasing the Effectiveness of Marketing Effort by Experimental Testing Methodsen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2018-06-08cs
dcterms.modified2018-06-28-08:33:36cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid112029en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.04.03 16:24:24en
sync.item.modts2019.04.03 12:44:48en
dc.contributor.refereeLuhan, Jansk
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record