• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová strategie pro vybranou společnost

Marketing Strategy for the Selected Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.334Mb)
review_110640.html (6.653Kb)
Author
Rehuš, Martin
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Bordera, MBA Víctor
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Má diplomová práce se zabývá marketingovou strategií hotelu Medplaya Hotel Bali, což je tříhvězdičkový hotel, který se nachází v těsné blízkosti města Málaga ve Španělsku. Je tvořen třemi připojenými budovami, které tvoří moderní rekreační komplex. Teoretická část definuje pojmy související s marketingovou strategií, které pak slouží ke zpracování analytické části. Na základě výsledků výzkumu dotazníků a základních analýz vnitřních a vnějších faktorů budou navržena doporučení pro rozvoj a zlepšení služeb Medplaya Hotel Bali.
 
My diploma thesis deals with the marketing strategy of the Medplaya Hotel Bali, which is a three-star hotel located close to Málaga, Spain. It is made up of three attached buildings that form a modern vacation complex. The theoretical part defines terms related to marketing strategy which then serve to process the analytical part. Based on research results of questionnaires and fundamental analysis of internal and external factors, proposed recommendations will be made for the development and improvement of services of the Medplaya Hotel Bali.
 
Keywords
marketingová strategie, spokojenost zákazníků, dotazník, cestovní ruch, Medplaya Hotel Bali, Španělsko, SWOT analýza, marketing strategy, customer satisfaction, questionnaire, tourism, Medplaya Hotel Bali, Spain, SWOT analysis
Language
angličtina (English)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) Ing. Eduard Palíšek, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2018-06-08
Process of defence
otázky vedoucího - zodpovězeno v plném rozsahu otázky oponenta - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Palíšek - Mohl byste definovat slovo strategie? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Palíšek - Cíl práce, kterým má být strategie, jste nesplnil. Představil jste nám souhrn opatření, ne strategie. Můžete se k tomu nějak vyjádřit? - zodpovězeno částečně Ing. Palíšek - Jakým způsobem jste stanovoval váhy při zpracování jinak velmi pěkné analytické části? - zodpovězeno částečně Ing. Palíšek - Řekl jste, že zavedení těch Vašich opatření bude mít nepopsatelný přínos. A toto jste splnil, jelikož jste ten přínos opravdu nepopsal. Můžete ty přínosy nějak numerifikovat? - zodpovězeno částečně
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/81296
Source
REHUŠ, M. Marketingová strategie pro vybranou společnost [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [384]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV