• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu vybraného podniku

Proposal of the Communication Mix of the Selected Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.726Mb)
review_110943.html (7.108Kb)
Author
Veselý, Tomáš
Advisor
Milichovský, František
Referee
Homola, Jan
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem této práce je na základě zpracované analýzy současného stavu komunikačního mixu vybraného podniku navrhnout opatření, která povedou k jeho zlepšení. Práce má tři části – teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část se zabývá vymezením základních teoretických východisek a slouží jako podklad analytickou návrhovou část. Druhá část se zabývá představením vybraného podniku a analýzami současného stavu komunikačního mixu tohoto podniku. Výsledky těchto analýz jsou využity v návrhové části práce, kde jsou navržena a popsána opatření, která by měla vést ke zlepšení současné situace komunikačního mixu podniku.
 
The goal of the thesis is, based on analysis of the current state of the communication mix of selected company, to propose specific measures, which will lead to their improvement. This thesis is divided into three parts – theoretical, analytical and propositional. The theoretical part is dealing with defining theoretical background which serves as the basis for the development of analytical and propositional part. In the second part is introduced the selected company and are performed the analysis of current state of the communication mix. Results of these analyses are used in the third part of the thesis, which describes the measures to improve the current communication mix of the company.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, komunikace, komunikační mix, Marketing, marketing mix, communication, communication mix
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) Ing. Libor Trnavský (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of defence
2018-06-08
Process of defence
otázky vedoucího - odpovězeno otázky oponenta - odpovězeno Ing. Hanušová - Proč jste při zpracování SLEPTE analýzy vynechal ekologický faktor? - odpovězeno Ing. Trnavský - Zabýval jste se i výrobním portfoliem z pohledu delšího časového horizontu? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/81319
Source
VESELÝ, T. Návrh komunikačního mixu vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [363]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV