Podnikatelský záměr - rozšíření obchodní firmy na zahraniční trh
Business plan - expansion company to a foreign market
Author
Advisor
Rompotl, JaroslavReferee
Navrátil, JaroslavGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práca sa zaoberá možnosťou vstupu českej firmy na slovenský trh. Firma prevádzkuje výrobu a distribúciu hospodského kvízu. Cieľom práce je posúdiť výhodnosť rozšírenia spoločnosti na slovenský trh. Táto možnosť bude posúdená na základe komplexného podnikateľského plánu. V teoretickej časti budú charakterizované jednotlivé časti podnikateľského plánu. Vlastná práca bude pozostávať z konkrétneho podnikateľského plánu. V závere bude vyhodnotenie podnikateľského plánu s odporúčaniami a konečným rozhodnutím o jeho realizovaní. This diploma thesis deals with possibility of a Czech company to enter Slovak market. The company specializes in production and distribution of pub quizzes. Aim of the thesis is to evaluate whether entering Slovak market would be profitable or not. This possibility is judged on the basis of a comprehensive business plan. The theoretical part characterizes individual parts of a business plan in general. The practical part follows up specific parts of the business plan in question. The final part includes evaluation of the business plan and provides recommendation together with final decision about its realization.
Keywords
podnikateľský plán, rozšírenie podniku, analýza trhu, kvíz, business plan, company expansion, market analysis, quizLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Radim Vlček (místopředseda) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)Date of defence
2018-06-08Process of defence
Ing. Vlček: Jak by se daly poměrně vysoké vstupní náklady více optimalizovat? - odpovězeno Ing. Veselý: V příležitostech SWOT analýzy máte uveden faktor "péče o zaměstance - teambuilding", prosím vysvětlete ho. - odpovězeno Doc. Žižlavský: Jak zajistíte opakovanou návštěvnost zákazníků? Proč jste uvedl náklad za pohonné hmoty do fixních nákladů? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/81324Source
KYJAK, M. Podnikatelský záměr - rozšíření obchodní firmy na zahraniční trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Collections
- 2018 [363]