Show simple item record

Marketing strategy

dc.contributor.advisorSchüller, Davidcs
dc.contributor.authorPospíšilíková, Vendulacs
dc.date.accessioned2019-04-03T21:40:06Z
dc.date.available2019-04-03T21:40:06Z
dc.date.created2018cs
dc.identifier.citationPOSPÍŠILÍKOVÁ, V. Marketingová strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.cs
dc.identifier.other109623cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/81340
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Tenisovou halu ROCI. Teoretická část se zaměřuje na problematiku týkající se marketingu, marketingové strategie a marketingového mixu. Obsažena je také oblast vytváření analýz hodnotících vnější a vnitřní prostředí podniku. Analytická část popisuje stávající situaci. Na základě provedeného marketingového výzkumu formou dotazníků jsou následně formulována taková doporučení, která slouží pro sestavení vhodné marketingové strategie.cs
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is to design marketing strategy for a Tennis hall ROCI. Theoretical part focuses on the issues of marketing, marketing strategy and marketing mix. There is also included a creation of the analysis evaluating external and internal company environment. The current situation is described in the analytical part. The appropriate recommendations, and suitable marketing strategies, are defined and based on a marketing research done trough questionnaires.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingová strategiecs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectAnalýza prostředícs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing strategyen
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectEnvironment analysis. SWOT analysisen
dc.titleMarketingová strategiecs
dc.title.alternativeMarketing strategyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2018-06-06cs
dcterms.modified2018-06-15-10:36:00cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid109623en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 05:46:01en
sync.item.modts2020.03.31 01:28:58en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeKašpar, Michalcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) Ing. Radim Vlček (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)cs
but.defenceotázky vedoucího: zodpovězeno doc. Chlebovský: Jaké jsou roční tržby společnosti? zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record