Konstrukční návrh uložení měřící aparatury IMC ve vozidle
Design of Data Acquisition Equipment IMC Fastening System in the Car
Author
Advisor
Ramík, PavelReferee
Jeník, RadomírGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Pří měření dynamického zatížení a vibrací určitých částí karosérie nebo dílů ostatního příslušenství automobilů je prováděno za pomocí akcelerometrů a měřících aparatur IMC. Ty je potřeba upnout do přípravku, který musí být jednoduše instalován do interiéru vozu tak, aby nebylo potřeba demontovat žádnou část interiéru a aby nedošlo k poškození žádné části interiéru. Přípravek taktéž musí odolávat značnému dynamickému zatížení, které vzniká při zkouškách ve zostřeném provozu. Devices for measuring the dynamic load and vibration of certain parts of the bodywork or parts of other parts of the vehicle are made using accelerometers and measuring instruments IMC. It must be simply installed into the interior of the vehicle so that it is not necessary to remove any parts of the interior and to avoid damage to all parts of the interior. The preparation must also withstand the considerable dynamic load generated by the harder operation tests.
Keywords
Měřící aparatura, IMC, dynamické zatížení, přípravek, Škoda Auto, pevnostní analýza, modální analýza, harmonická analýza, únava materiálu, vibrace, kmitání, MKP, konstrukce, jízdní zkoušky, Measuring apparatus, IMC, dynamic load, product, Skoda Auto, strength analysis, modal analysis, harmonic analysis, material fatigue, vibration, oscillation, FEM, construction, driving testsLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Automobilní a dopravní inženýrstvíComposition of Committee
prof. Ing. Jiří Stodola, DrSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen) Ing. Zdeněk Novosad (člen)Date of defence
2018-06-11Process of defence
Študent zoznámil odbornú komisiu so svojou diplomovou prácou (zadanie, ciele, riešenie, výsledky a záver).Následne zodpovedal otázky oponenta uvedené v oponentskom posudku. Ďalšie doplňujúce otázky k diplomovej práci boli: -prečo výsledna frekvencia je vyššia pri roznom počte boxov -aký je účel modalnej analýzy -opísať funkcia zrýchlenia -uchytenie vozidla pri skúške -prečo je doležité pohodlie vo vozidle -aký je význam samosvorného diferenciálu -ako hodnotite vysokocyklickú únavu - -Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/81342Source
ČERNÝ, M. Konstrukční návrh uložení měřící aparatury IMC ve vozidle [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2018.Collections
- 2018 [485]