Vytvoření CAMO (Continuing Airworthiness Management Organization) v prostředí malé organizace
Create CAMO (Continuing Airworthiness Management Organization) for small organisation
Author
Advisor
Koštial, RostislavReferee
Hammer, JaromírGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zachování letové způsobilosti letadel, která je z velké části limitována časem, počtem nalétaných hodin nebo počtem přistání. Na základě údajů o náletu letadla jsou vykonávány plánované servisy nebo výměny jednotlivých dílů. Veškeré organizace oprávněné provádět tyto servisní činnosti, musí být držiteli osvědčení vydaného dle předpisu Part M, resp. podle její Podčásti G. Organizace, které jsou oprávněny poskytovat sledování letové způsobilosti se označují jako CAMO (Continuing Airworthiness Management Organization). Cílem mé práce je vytvořit CAMO pro malou společnost provozující jeden až tři letouny kategorie CS-23 a popis předpisů a požadavků, které musí tato organizace splňovat pro úspěšné řízení zachování letové způsobilosti. This diploma thesis deals with the issue of maintaining airworthiness of aircraft, which is mostly limited by time, number of flew hours or number of landings. Based on the airplane data are scheduled regular services or replacement of individual parts are performed. All organizations authorized to perform these service activities must hold a certificate issued in accordance with Part M, Subpart G. Organizations authorized to provide airworthiness monitoring are referred as CAMO. The aim of my work is to create CAMO for a small organization using one to three aircraft category CS-23 and to create a description of the regulations and requirements that this organization must follow for successful continuing airworthiness management.
Keywords
Letová způsobilost, letoun, organizace, Continuing Airworthiness Management, aircraft, organisationLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Letecký provozComposition of Committee
doc. Ing. Slavomír Vosecký, CSc. (předseda) doc. Ing. Benedikt Badánik, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jaroslav Jonák, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Štrůbl, gen.mjr.(v.v.) (člen) Ing. Jiří Chlebek, Ph.D. (člen) Ing. Josef Rada (člen) Ing. Radomír Janík (člen)Date of defence
2018-06-11Process of defence
1. Jakými způsoby lze v ČR řídit letovou způsobilost letadel: Otázka zodpovězena 2. Co je výhodnější: vlastní CAMO nebo CAMO zařízené externě: Otázka zodpovězena 3. K čemu je dobré zakládat organizaci CAMO: Otázka spíše zodpovězena 4. Kdy je výhodné zakládat organizaci CAMO: Otázka nezodpovězena 5. Kdo má organizaci CAMO: Otázka zodpovězenaResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/81347Source
MEDEOVÁ, V. Vytvoření CAMO (Continuing Airworthiness Management Organization) v prostředí malé organizace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2018.Collections
- 2018 [485]