• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové strategie

Marketing Strategy Proposal

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.315Mb)
review_109983.html (9.133Kb)
Author
Beneš, David
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Adamec, Radim
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie ve vybrané společnosti. V teoretické části je provedena rešerše odborné literatury. Jsou zde popsány jednotlivé marketingové systémy, které jsou následně použity v empirické části. Analytická část práce je zaměřena na popis společnosti FITCOACH s.r.o, jejího postavení na trhu a přehled konkurentů v tomto odvětví. Hlavním cílem práce je návrh marketingové strategie pro společnost FITCOACT, s.r.o. V závěru práce jsou popsány návrhy na zlepšení stávající situace, přilákání nových zákazníků a s tím spojených vyšších tržeb.
 
This diploma thesis is focused on the design of a marketing strategy within a selected company. In the theoretical part, an examination of currently available professional literature has been made. This literature, which describes individual marketing systems, is used as subsequent source material for the empirical component of this thesis. The analytical section focuses on a description of FITCOACH s.r.o, its position in its market and an overview of competitors in this sector. The main goal of the thesis is the proposal of a marketing strategy for FITCOACT, s.r.o. In conclusion, this thesis describes suggestions for improving the company's current situation by attracting new customers and therefore raising potential sales revenue.
 
Keywords
Marketingová strategie, marketingový mix, internetový marketing, marketingový výzkum, Facebook, tržní zacílení, strategický marketing., Marketing strategy, marketing mix, internet marketing, marketing research, Facebook, market targeting, strategic marketing.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Vít Kratina (místopředseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of defence
2018-06-07
Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Otázky: Ing. Vít Kratina - je marketingová kampaň v ceně 120 000 Kč únosná v rámci uváděných tržeb? - odpovězeno doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA - v čem by byl hlavní přínos natáčení vlastních videí? - odpovězeno Ing. David Shüller, Ph.D. - cenu AdWords za jeden proklik jste konzultoval s profesionálem? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/81443
Source
BENEŠ, D. Návrh marketingové strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [363]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV