Návrh marketingové strategie
Marketing Strategy Proposal
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Adamec, RadimGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie ve vybrané společnosti. V teoretické části je provedena rešerše odborné literatury. Jsou zde popsány jednotlivé marketingové systémy, které jsou následně použity v empirické části. Analytická část práce je zaměřena na popis společnosti FITCOACH s.r.o, jejího postavení na trhu a přehled konkurentů v tomto odvětví. Hlavním cílem práce je návrh marketingové strategie pro společnost FITCOACT, s.r.o. V závěru práce jsou popsány návrhy na zlepšení stávající situace, přilákání nových zákazníků a s tím spojených vyšších tržeb. This diploma thesis is focused on the design of a marketing strategy within a selected company. In the theoretical part, an examination of currently available professional literature has been made. This literature, which describes individual marketing systems, is used as subsequent source material for the empirical component of this thesis. The analytical section focuses on a description of FITCOACH s.r.o, its position in its market and an overview of competitors in this sector. The main goal of the thesis is the proposal of a marketing strategy for FITCOACT, s.r.o. In conclusion, this thesis describes suggestions for improving the company's current situation by attracting new customers and therefore raising potential sales revenue.
Keywords
Marketingová strategie, marketingový mix, internetový marketing, marketingový výzkum, Facebook, tržní zacílení, strategický marketing., Marketing strategy, marketing mix, internet marketing, marketing research, Facebook, market targeting, strategic marketing.Language
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Vít Kratina (místopředseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)Date of defence
2018-06-07Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Otázky: Ing. Vít Kratina - je marketingová kampaň v ceně 120 000 Kč únosná v rámci uváděných tržeb? - odpovězeno doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA - v čem by byl hlavní přínos natáčení vlastních videí? - odpovězeno Ing. David Shüller, Ph.D. - cenu AdWords za jeden proklik jste konzultoval s profesionálem? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/81443Source
BENEŠ, D. Návrh marketingové strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Collections
- 2018 [363]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...