• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová komunikace podniku

Company Marketing Communication

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.379Mb)
review_103328.html (7.207Kb)
Author
Fikejzová, Kristýna
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Vybralová, Pavlína
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Kostka-kolobka, s. r. o. V teoretické části jsou charakterizovány důležité pojmy související s marketingem a marketingovou komunikací. Druhá část je zaměřena na představení dané společnosti a popis její současné situace využitím marketingových analýz a dotazníkového šetření. Zjištěné skutečnosti jsou shrnuty ve SWOT analýze. Ve třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
 
This diploma thesis deals with the marketing communication of the company Kostka-kolobka s.r.o. In the theoretical part are characterised important concepts related to marketing and marketing communication. The second part is focused on the introduction of the company and the description its current situation using marketing analyzes and questionnaire survey. The findings are summarized in the SWOT analysis. Based on the results from the analytical section, in the third part of the thesis are presented the suggestions to improve marketing communication.
 
Keywords
Marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix., Marketing, marketing communication, marketing mix, communication mix.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Hynek Peřina (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of defence
2018-06-06
Process of defence
otázky oponenta - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Peřina - Zaujala mě možnost prezentace koloběžek v rámci ubytovacích služeb. Jaké jsou alternativy realizace takového cíle. Jakým způsobem, formou byste tam ty koloběžky vlastně dostala? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Peřina - Jak zajistíte, že když si lidé koloběžku vyzkouší, tak se vrátí právě za vámi? - zodpovězeno v plném rozsahu prof. Jurová - Kde a jak je to patentováno? Co je k tomu koloběžku patentovat vůbec vedlo? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Peřina - Vidíte nevýhody patentování? - zodpovězeno v plném rozsahu
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/81471
Source
FIKEJZOVÁ, K. Marketingová komunikace podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [363]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV