Podnikatelský plán nového podniku provozujícího automaty na prodej čerstvé šťávy
The Business Plan of the Company Operating in Vending Machines Selling Fresh Juice
Author
Advisor
Bumberová, VeronikaReferee
Koráb, VojtěchGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá vytvořením reálného podnikatelského plánu pro založení nového podniku provozujícího automaty na prodej čerstvé šťávy z ovoce a zeleniny ve městě Brně. Podnikatelský plán vychází z analýz vnějšího i vnitřního prostředí podniku, včetně vlastního marketingového průzkumu poptávky a preferencí zákazníků. Podnikatelský záměr se prokázal být nejenom ekonomicky únosný, ale při realistickém vývoji tržeb i ziskový. The diploma thesis deals with the creation of a realistic business plan for the establishment of a new company running vending machines which sell fresh fruit and vegetable juices in Brno. The business plan is based upon company's external and internal environment analysis, including its own marketing research of customer demand and preferences. Business proved to be not only economically endurable but also profitable in realistic revenue development.
Keywords
podnikatelský plán, prodejní automaty, čerstvá šťáva, nový podnik, marketingový průzkum, PEST analýza, Porterův model pěti sil, business plan, vending machine, fresh juice, new business, marketing research, PEST analysis, Porter´s five forcesLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) Ing. Eduard Palíšek, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)Date of defence
2018-06-08Process of defence
otázky vedoucího práce - zodpovězeno v plném rozsahu otázky oponenta práce - zodpovězeno v plném rozsahu doc. Putnová - Jak budete zajišťovat hygienické požadavky a budete deklarovat, že používáte všechny standardizované formy výroby tohoto nápoje? - zodpovězeno v plném rozsahu doc. Putnová - U obvyklého nápoje jako zaměstnanci jsme zvyklí, že máme na etiketě složení. Kde v tomto případě najde zákazník toto složení a jak dáte najevo, že tento výrobek je zdraví prospěšný a že vy, jako firma, máte veškeré potřebné certifikáty, které k tomu potřebujete? Jak se jako zákazník dozvím, že to má kvalitu čerstvé šťávy? - zodpovězeno v plném rozsahu doc. Putnová - Uvažoval jste, že musíte za automaty platit nájem? - zodpovězeno částečně doc. Putnová - Máte případnou alternativu ke klasickým obchodním centrum? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Palíšek - Uvádíte, že uspoříte na tom, že nebudete mít prodavače. Ale prodavačem je současně výrobce. Zde dochází k logické chybě. Vyjádříte se k tomu? - zodpovězeno částečně Ing. Palíšek - Bude si zákazník moct šťávy nějakým způsobem customizovat? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Palíšek - U snižování provozních nákladů úměra, kterou v práci uvádíte, zcela nefunguje. Vyjádříte se k tomu? - zodpovězeno částečněResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/81527Source
NOVOTNÝ, V. Podnikatelský plán nového podniku provozujícího automaty na prodej čerstvé šťávy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Collections
- 2018 [363]