Marketingová strategie
Marketing strategy
Author
Advisor
Schüller, DavidReferee
Mazánek, LukášGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu cukrářské dílny Tak to upeč, kterým jsou kurzy pečení. Podkladem pro vytvoření vhodné marketingové strategie jsou teoretické poznatky a údaje získané z vybraných analýz a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou návrhy konkrétní marketingové strategie v podobě rozšířeného marketingového mixu. This diploma thesis is focused to a marketing strategy for the introduction of the new product of the confectionary shop "Tak to upec". The new product is baking lessons. The basis for developing an appropriate marketing strategy is the theoretical knowledge and data obtained from selected analyzes and the use of selected marketing methods. The output of the diploma thesis is the suggestion of a specific marketing strategy in the form of expanded marketing mix.
Keywords
Marketing, marketingová strategie, marketingový mix, marketingový výzkum, marketingová analýza, SWOT analýza, dotazník, Marketing, marketing stratégy, marketing mix, marketing research, marketing analysis, SWOT analysis, questionnaireLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
doc. Ing. Zuzana Kučerová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)Date of defence
2018-06-11Process of defence
otázka vedoucího: zodpovězeno otázka oponenta: zodpovězeno Ing. Doubravský: Proč používáte neparametrické metody? zodpovězeno Ing. Doubravský: Vysvětlete z pohledu statistiky hodnotu 0,05 uvedené v práci. zodpovězeno Ing. Doubravský: Kolik bude stát servis? zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/81844Source
MACHOVÁ, M. Marketingová strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Collections
- 2018 [363]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...