Zobrazují se záznamy 96-115 z 395

  • Implementace elektronických občanských průkazů 

    Kopecká, Jana
    Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení projektového řízení ve státní správě a konkrétně pak v jedné organizační složce ministerstva vnitra. Část práce se zabývá teoretickou části projektového řízení obecně a následně ...
  • Implementace nařízení GDPR na informační systém KolejNet 

    Krýzová, Lenka
    Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu bezpečnosti ochrany osobních údajů v informačním systému kolejní sítě VUT - KolejNet. Dále je část této práce věnována implementaci nařízení GDPR a bezpečnostních opatření ...
  • Implementace VoIP systému 3CX 

    Sommer, Vojtěch
    Cílem této bakalářské práce je vysvětlení VoIP a popis implementace ve firemním prostředí. Firma, která toto řešení zvolila, přechází na toto řešení ze zastaralých pevných linek. Práce je rozdělena na teoretické vysvětlení ...
  • Investice do akcií světových mediálních společností prostřednictvím fondu kvalifikovaných investorů 

    Capák, Andrej
    Bakalárska práca sa zameriava na finančnú analýzu významných amerických a európskych mediálnych spoločností. Prvá časť popisuje investovanie prostredníctvom fondov kvalifikovaných investorov a princíp finančnej analýzy ...
  • Investice do dividendových akciových titulů obchodovaných na evropských burzách 

    Křižka, Adam
    Bakalářská práce je zaměřena na návrh investice do dividendových akciových titulů obchodovaných na evropských burzách, která bude doporučena pro obměnu portfolia podílovému fondu. V teoretické části jsou vysvětleny finanční ...
  • Investování do burzovně obchodovatelných akciových titulů 

    Svoboda, David
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na fundamentální analýzu zvolených akciových firem konkrétního odvětví využitím různých analytických finančních ukazatelů za účelem sestavení investičního doporučení modelovému podílovém fondu.
  • Komparace zdanění příjmů osoby samostatně výdělečně činné a společníka s.r.o. 

    Šebková, Lenka
    Bakalářská práce se zaměřuje na porovnání podnikání fyzické osoby a společnosti s ručením omezeným z hlediska daně z příjmů, sociálního a zdravotního pojištění. Analyzuje situaci na fiktivním příkladu. Cílem práce je ...
  • Komparace zdaňování příjmů fyzických osob v České republice a na Slovensku 

    Heinzová, Lenka
    Bakalářská práce na téma “Komparace zdanění fyzických osob v České republice a na Slovensku“ se zaměřuje na problematiku zdanění příjmů fyzických osob v České republice a na Slovensku, dle zákonů platných v roce 2017. V ...
  • Komparace zdaňování příjmů fyzických osob v České republice a na Slovensku 

    Zámečníková, Pavlína
    Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení pojmu daň v obecném pojetí a následné konkretizování v oblasti zdanění příjmů fyzických osob v České republice a na Slovensku. Rozebírá postup stanovení daňové povinnosti v daných ...
  • Komparace zdaňování příjmů fyzických osob v České republice a na Slovensku 

    Kosová, Eva
    Bakalářská práce je zaměřena na porovnání zdaňování příjmů fyzických osob v České republice a na Slovensku. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů a informací potřebných pro stanovení daňové povinnosti a také ...
  • Komparace zdaňování příjmů fyzických osob v České republice a na Slovensku 

    Grošaft, David
    Bakalářská práce se zabývá problematikou zdaňování příjmů fyzických osob v České republice a na Slovensku. V teoretické části jsou postupně rozebrány způsoby zdaňování fyzických osob. V analytické části jsou tyto způsoby ...
  • Komparace zdaňování příjmů fyzických osob v České republice a na Slovensku 

    Plevová, Martina
    Bakalářská práce se zaměřuje na porovnání daně z příjmů fyzických osob v České republice a na Slovensku, a to za rok 2017. Popisuje daňové systémy a postupy při zdaňování příjmů fyzických osob v uvedených státech a obsahuje ...
  • Komunikační mix společnosti 

    Raštica, Martin
    Predmetem bakalarske prace je analyza soucasneho stavu komunikacniho mixu spolecnosti FITPOWER s.r.o., ktera se zabyva prodejem potravinovych doplnku a fitness potreb. Prace je rozdelena na tri casti. Prvni teoreticka cast ...
  • Komunikační mix společnosti 

    Kollár, Robin
    Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix rekreačního zařízení Slovácký dvůr Ostrožská Nová Ves, který byl založen v roce 2014. Toto rekreační středisko patří k jedněm z největších kempů a penzionů ve Zlínském ...
  • Marketingová komunikace 

    Filipová, Nikola
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Holding Brno-export s.r.o. Smyslem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu marketingové komunikace firmy, zabývající se především nákupu ...
  • Marketingová komunikace 

    Mirošová, Leona
    Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Národního divadla v Brně. Práce seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhuje vhodná opatření ...
  • Marketingová komunikace pro produkt v pivovarnickém odvětví 

    Štadlerová, Kristýna
    Tato bakalářská práce se zabývá změnou marketingové komunikace produktu Royal Dog cider v pivovarnickém odvětví, která je analyzovaná na základě provedených analýz. Smyslem této bakalářské práce je zhodnocení současného ...
  • Marketingový mix cestovní agentury 

    Poništová, Natália
    Bakalárka práca sa zameriava na analýzu súčasného marketingového mixu cestovnej agentúry Invia a na následné návrhy na jeho zlepšenie. Teoretická časť je zameraná na pojmy ako marketing, marketingový mix a cestovná agentúra, ...
  • Marketingový mix podniku 

    Koblerová, Eliška
    Tématem závěrečné práce je „Marketingový mix podniku“. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teorii. Ve druhé kapitole je zpracovávána současná situace podniku pomocí marketingových analýz. ...
  • Marketingový mix společnosti 

    Polová, Silvie
    Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření návrhu na zlepšení marketingového mixu podnikatelského subjektu působícího na trhu služeb. Na základě teoretických poznatků je provedena komplexní analýza marketingového mixu i ...