Show simple item record

Marketing Communication of the Product in Brewery Sector

dc.contributor.advisorChlebovský, Vítcs
dc.contributor.authorŠtadlerová, Kristýnacs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:36:57Z
dc.date.available2019-04-03T22:36:57Z
dc.date.created2018cs
dc.identifier.citationŠTADLEROVÁ, K. Marketingová komunikace pro produkt v pivovarnickém odvětví [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.cs
dc.identifier.other110635cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/82769
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá změnou marketingové komunikace produktu Royal Dog cider v pivovarnickém odvětví, která je analyzovaná na základě provedených analýz. Smyslem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu marketingové komunikace produktu Royal Dog cider, který spadá pod společnost Pivovar ZUBR a.s. Dle výstupu provedených analýz jsou následně navržena opatření, která mají za cíl přilákat potencionální zákazníky a dostat produkt a také firmu do většího povědomí.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on changes the marketing communication of the product Royal Dog cider in brewery sector, which is implented on analysis method. The main purpose of this bachelor thesis is evaluating the current situation of the marketing communication of the product Royal Dog cider, which slopes under the company Pivovar ZUBR a.s. According to the results of mentioned analysis there are suggestions for improvement of marketing communication with an aim of increasing new customers and get the product and company more aware.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectpivovarnictvícs
dc.subjectroyal dog cidercs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectbreweryen
dc.subjectroyal dog cideren
dc.subjectcustomeren
dc.titleMarketingová komunikace pro produkt v pivovarnickém odvětvícs
dc.title.alternativeMarketing Communication of the Product in Brewery Sectoren
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2018-06-14cs
dcterms.modified2018-06-22-12:22:55cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid110635en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 21:46:20en
sync.item.modts2020.03.31 18:34:40en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeVylíčil, Ondřejcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Vít Hromádka, Ph.D. (místopředseda) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) Mgr. Helena Musilová (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno Ing. Neuwirth: Budete produkt propagovat v prodejnách? A pokud ano, jaký řetězec jste vybrala? odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record