• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků vybraného spolku a návrhy na její zlepšení

Customer Satisfaction Analysis of the Selected Association and Suggestions for its Improvement

Thumbnail
View/Open
appendix-1.pdf (384.8Kb)
final-thesis.pdf (2.496Mb)
review_110316.html (8.245Kb)
Author
Pilková, Kateřina
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Kaňovská, Lucie
Grade
C
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/82772
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/82772
http://hdl.handle.net/11012/82772
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků spolku Yoga House, z.s. a následným návrhům její zlepšení. První část práce se zabývá popisem důležitých teoretických východisek souvisejících s tímto tématem. V druhé části jsou realizovány analýzy obecného a konkurenčního prostředí spolku, dále je v ní zpracován jeho marketingový mix, zanalyzováno dotazníkové šetření, zaměřené na zákaznickou spokojenost, a v závěru je vypracována SWOT analýza z jednotlivých výstupů předešlých rozborů. Ve třetí části jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků u vybraného spolku.
 
This bachelor thesis deals with customer satisfaction analysis of Yoga House, z.s. and subsequent proposals for its improvement. The first part of the thesis deals with the description of important theoretical bases related to this topic. The second part analyzes the general and competitive environment of the company, marketing mix is processed, the questionnaire survey focused on customer satisfaction is analyzed, and SWOT analysis from the individual outputs of previous research is elaborated. In the third part, suggestions and recommendations are created to increase the level of customer satisfaction with the selected association.
 
Keywords
PEST analýza, Porterův model pěti sil, marketingový mix, dotazníkové šetření, spokojenost zákazníků, SWOT analýza, PEST analysis, Porter's five forces model, marketing mix, questionnaire survey, customer satisfaction, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) Ing. Marek Mihalisko, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)
Date of defence
2018-06-14
Process of defence
otázka vedoucího: zodpovězeno otázka oponenta: zodpovězeno doc. Meluzín: Jaká je konkurence v Brně? zodpovězeno Ing. Smolíková: Podívala jste se z pohledu zákzaníka na výhodu velkého množství lekcí jako na nevýhodu? zodpovězeno Ing. Smolíková: Podle čeho si myslíte, že si zákazníci volí jógová centra? zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/82772
Source
PILKOVÁ, K. Analýza spokojenosti zákazníků vybraného spolku a návrhy na její zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [394]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV