Analýza spokojenosti zákazníků vybraného spolku a návrhy na její zlepšení
Customer Satisfaction Analysis of the Selected Association and Suggestions for its Improvement
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Kaňovská, LucieGrade
CAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/82772Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/82772
http://hdl.handle.net/11012/82772
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků spolku Yoga House, z.s. a následným návrhům její zlepšení. První část práce se zabývá popisem důležitých teoretických východisek souvisejících s tímto tématem. V druhé části jsou realizovány analýzy obecného a konkurenčního prostředí spolku, dále je v ní zpracován jeho marketingový mix, zanalyzováno dotazníkové šetření, zaměřené na zákaznickou spokojenost, a v závěru je vypracována SWOT analýza z jednotlivých výstupů předešlých rozborů. Ve třetí části jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků u vybraného spolku. This bachelor thesis deals with customer satisfaction analysis of Yoga House, z.s. and subsequent proposals for its improvement. The first part of the thesis deals with the description of important theoretical bases related to this topic. The second part analyzes the general and competitive environment of the company, marketing mix is processed, the questionnaire survey focused on customer satisfaction is analyzed, and SWOT analysis from the individual outputs of previous research is elaborated. In the third part, suggestions and recommendations are created to increase the level of customer satisfaction with the selected association.
Keywords
PEST analýza, Porterův model pěti sil, marketingový mix, dotazníkové šetření, spokojenost zákazníků, SWOT analýza, PEST analysis, Porter's five forces model, marketing mix, questionnaire survey, customer satisfaction, SWOT analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) Ing. Marek Mihalisko, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)Date of defence
2018-06-14Process of defence
otázka vedoucího: zodpovězeno otázka oponenta: zodpovězeno doc. Meluzín: Jaká je konkurence v Brně? zodpovězeno Ing. Smolíková: Podívala jste se z pohledu zákzaníka na výhodu velkého množství lekcí jako na nevýhodu? zodpovězeno Ing. Smolíková: Podle čeho si myslíte, že si zákazníci volí jógová centra? zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/82772Source
PILKOVÁ, K. Analýza spokojenosti zákazníků vybraného spolku a návrhy na její zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Collections
- 2018 [394]