Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku
Design of Communication Mix of a Particular Company
Author
Advisor
Novák, PetrReferee
Pokorný, JiříGrade
CAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/8286Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/8286
http://hdl.handle.net/11012/8286
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku“ se zabývá analýzou současného stavu společnosti Kavárna Pod hodinami, jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh nového komunikačního mixu, který by měl napomoci k vyšší spokojenosti zákazníků, zvýšení návštěvnosti podniku a s tím spojeného vyššího zisku podniku. The Master thesis “Proposal of Communication mix of Particular Company” deals with the analysis of current situation in the Café Pod hodinami its environment and the factors affecting customers. On the basis of findings the thesis includes a proposal of communication mix, which should help increase customer satisfaction, increase the number of customers and achieve greater profit.
Keywords
Komunikační mix, marketing, marketingový mix, okolí podniku, reklama, Communication mix, marketing, marketing mix, company environment, advertisementLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (předseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)Date of defence
2011-06-15Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/8286Source
LÍŠKOVÁ, K. Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.Collections
- 2011 [392]