Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Proposal of Communication Mix of the Selected Company
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Kraus, PetrGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá analýzou a vyhodnocením stávajícího komunikačního mixu společnosti, působící v odvětví cestovního ruchu a předkládá návrhy na jeho zlepšení. Práce se dělí do tří hlavních částí. V první teoretické části se věnuji důležitým pojmům z oblasti marketingu. V druhé části se věnuji analýze společnosti a ve třetí části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy pro zlepšení. The bachelor thesis deals with the analysis and evaluation of the existing communication mix of the company operating in the tourism industry and presents proposals for its improvement. The work is divided into three main parts. In the first theoretical part I deal with important concepts in marketing. In the second part, I analyze the company and in the third part, suggestions for improvement are made on the basis of the analyzes.
Keywords
Marketing, marketingový mix, komunikační mix, analýza, cestovní ruch, cestovní kancelář, Marketing, marketing mix, communication mix, analysis, tourism, travel agencyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marie Paseková, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen)Date of defence
2018-06-15Process of defence
Ing. Milichovský - Jaký je zájem o cestování ve vazbě na jednotlivé věkové skupiny? Které typy zájezdů tyto skupiny vyhledávají? Zodpovězeno Dotazníkové šetření proběhlo pouze na facebooku, není to pouze omezená skupina respondentů? Zodpovězeno Jsou tyto výsledky relevantní? Zodpovězeno Prof. Kocmanová - Věková skupina respondentů je pouze 18 – 20 let, je to relevantní skupina potencionálních zákazníků? Zodpovězeno Jak bude tato skupina oslovena? Zodpovězeno Kdo bude hradit náklady na danou propagaci? Zodpovězeno RNDr. Chvátalová – webové stránky byly špatně hodnoceny, jaký je důvod a jaká bude náprava? ZodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/82897Source
KONEČNÝ, D. Návrh komunikačního mixu vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Collections
- 2018 [394]