• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2018
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix společnosti

Marketing Mix of the Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.048Mb)
review_111301.html (9.737Kb)
Author
Polová, Silvie
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Mráček, Pavel
Grade
C
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/83157
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/83157
http://hdl.handle.net/11012/83157
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření návrhu na zlepšení marketingového mixu podnikatelského subjektu působícího na trhu služeb. Na základě teoretických poznatků je provedena komplexní analýza marketingového mixu i prostředí, ve kterém se subjekt nachází. Následně jsou vypracována doporučení, jak dosáhnout zlepšení dosavadní situace. Původním záměrem bylo z pracovávat návrh marketingového mixu pro společnost s právní formou s.r.o., ale bohužel odmítla, a tak jsem byla nucena vyhledat jiný subjekt, který by byl ochotný spolupracovat.
 
The bachelor thesis focuses on creating suggestions regarding improvements of the business entity marketing mix, which operates on the service market. The global analysis of the marketing mix and the economic environment is done based on the theoretical knowledge and followed by the recommendations related to the current situation improvements. The original intention was to process a marketing mix for a limited liability company, but unfortunately, it refused to participate, so I was forced to find another entity willing to cooperate.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, služby, 4P, produkt, cena, distribuce, propagace, SWOT analýza, marketing, marketing mix, services, product, 4P, price, place, promotion, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (místopředseda) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)
Date of defence
2018-06-18
Process of defence
otázky oponenta: zodpovězeno Ing. Bočková: V práci uvádíte, že trpíte nedostatkem zákazníků, přitom chcete zvyšovat ceny. Vysvětlete. zodpovězeno Ing. Bočková: Uvažovala jste o tom, že byste vedla vlastní evidenci věrných zákazníků? zodpovězeno doc. Beneš: Jak přispíváte ke zviditelnění firmy? zodpovězeno doc. Mikulec: V čem vidíte výhodu oproti konkurenci? zodpovězeno doc. Mikulec: V návrzích máte uvedenou inzerci v tisku. Jakou inzerci myslíte? V jakém tisku? Jak často se reklama bude v tisku objevovat? zodpovězeno doc. Mikulec: Kolik z vašich inzerentů podobně inzeruje? zodpovězeno doc. Mikulec: Máte reklamu uvedenou na stránkách města? zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/83157
Source
POLOVÁ, S. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Collections
  • 2018 [394]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV