Marketingový mix společnosti
Marketing Mix of the Company
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Mráček, PavelGrade
CAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/83157Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/83157
http://hdl.handle.net/11012/83157
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření návrhu na zlepšení marketingového mixu podnikatelského subjektu působícího na trhu služeb. Na základě teoretických poznatků je provedena komplexní analýza marketingového mixu i prostředí, ve kterém se subjekt nachází. Následně jsou vypracována doporučení, jak dosáhnout zlepšení dosavadní situace. Původním záměrem bylo z pracovávat návrh marketingového mixu pro společnost s právní formou s.r.o., ale bohužel odmítla, a tak jsem byla nucena vyhledat jiný subjekt, který by byl ochotný spolupracovat. The bachelor thesis focuses on creating suggestions regarding improvements of the business entity marketing mix, which operates on the service market. The global analysis of the marketing mix and the economic environment is done based on the theoretical knowledge and followed by the recommendations related to the current situation improvements. The original intention was to process a marketing mix for a limited liability company, but unfortunately, it refused to participate, so I was forced to find another entity willing to cooperate.
Keywords
marketing, marketingový mix, služby, 4P, produkt, cena, distribuce, propagace, SWOT analýza, marketing, marketing mix, services, product, 4P, price, place, promotion, SWOT analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (místopředseda) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)Date of defence
2018-06-18Process of defence
otázky oponenta: zodpovězeno Ing. Bočková: V práci uvádíte, že trpíte nedostatkem zákazníků, přitom chcete zvyšovat ceny. Vysvětlete. zodpovězeno Ing. Bočková: Uvažovala jste o tom, že byste vedla vlastní evidenci věrných zákazníků? zodpovězeno doc. Beneš: Jak přispíváte ke zviditelnění firmy? zodpovězeno doc. Mikulec: V čem vidíte výhodu oproti konkurenci? zodpovězeno doc. Mikulec: V návrzích máte uvedenou inzerci v tisku. Jakou inzerci myslíte? V jakém tisku? Jak často se reklama bude v tisku objevovat? zodpovězeno doc. Mikulec: Kolik z vašich inzerentů podobně inzeruje? zodpovězeno doc. Mikulec: Máte reklamu uvedenou na stránkách města? zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/83157Source
POLOVÁ, S. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.Collections
- 2018 [394]