Show simple item record

Proposal of Changes of Marketing Communication of Selected Company

dc.contributor.advisorMráček, Pavelcs
dc.contributor.authorSpringer, Pavelcs
dc.date.accessioned2018-10-21T17:20:26Z
dc.date.available2018-10-21T17:20:26Z
dc.date.created2018cs
dc.identifier.citationSPRINGER, P. Návrh změn marketingové komunikace konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.cs
dc.identifier.other110367cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/83165
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. V první teoretické části jsou vymezeny základní marketingové pojmy. Následující druhá část je věnována analýze stávající marketingové komunikace vybrané společnosti a v poslední třetí části této práce jsou na základě provedené analýzy uvedeny návrhy, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with a proposal to improve the marketing communication of selected company. The first theoretical part defines the basic marketing concepts. The second part is devoted to an analysis of the current marketing communication of the company and in the last part of this thesis, based on the analysis, are presented suggestions which should lead to improvement of the marketing communication of the company.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing mixen
dc.titleNávrh změn marketingové komunikace konkrétní společnostics
dc.title.alternativeProposal of Changes of Marketing Communication of Selected Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2018-06-18cs
dcterms.modified2018-06-22-12:22:54cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid110367en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 17:42:09en
sync.item.modts2020.03.31 13:38:29en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeStanec, Stanislavcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Josef Novotný, Ph.D. (člen)cs
but.defenceotázky vedoucího - odpovězeno otázky oponenta - odpovězeno Ing. Novotný - Ohrožuje Vás v podnikání konkurence ze zahraničí? - odpovězeno Ing. Novotný - Investuje vinařství Springer do investičního vinařského fondu? - odpovězeno doc. Konečná - Nakupujete hrozny také od dodavatelů? - odpovězeno doc. Konečná - Vybrali jste z marketingového pohledu odrůdu, která je pro Vás nejdůležitější? - odpovězeno doc. Konečná - Užíváte získaná ocenění vína k marketingovým účelům? - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record