Show simple item record

Proposal of Modifications of the Marketing Mix of the selected Company

dc.contributor.advisorMráček, Pavelcs
dc.contributor.authorProkopová, Monikacs
dc.date.accessioned2019-05-17T12:13:24Z
dc.date.available2019-05-17T12:13:24Z
dc.date.created2018cs
dc.identifier.citationPROKOPOVÁ, M. Návrh úprav marketingového mixu vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.cs
dc.identifier.other110375cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/83166
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je vymezení marketingového mixu společnosti MY DVA group, s.r.o., která se především zaměřuje na oblast vývoje, výroby a prodeje kancelářského a školního nábytku. Teoretická část se zabývá pochopením a vysvětlením pojmů marketing, marketingový a komunikační mix a jeho nástroje. V praktické části je obsažena analýza a zhodnocení marketingového mixu společnosti a v závěru jsou sestaveny vlastní návrhy řešení a doporučení.cs
dc.description.abstractThe topic of my bachelor thesis is demarcation of the marketing mix of MY DVA group, s.r.o., that primarily focuses on development, production and sale of office and school furniture. The theoretical part deals with understanding and explanation of the concept of marketing, marketing mix and communication mix as well as its tools. The practical part comprises an analysis and evaluation of company´s marketing mix. In conclusion I suggested variety of solutions and recommendations.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectpriceen
dc.subjectproducten
dc.subjectpromotionen
dc.subjectplaceen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.titleNávrh úprav marketingového mixu vybrané společnostics
dc.title.alternativeProposal of Modifications of the Marketing Mix of the selected Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2018-06-18cs
dcterms.modified2018-06-22-12:22:53cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid110375en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 07:08:08en
sync.item.modts2020.04.01 01:04:57en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeGrolíková, Lenkacs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Josef Novotný, Ph.D. (člen)cs
but.defenceotázky vedoucího - odpovězeno otázky oponentky - odpovězeno doc. Konečná - Vy jste u analýzy mikroprostředí využila i interní zdroje z podniku. O které zdroje se jednalo? - odpovězeno doc. Konečná - Prováděla jste dotazníkové šetření mezi zaměstnanci? - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record