Hodnocení rizika vybraných meteorologických jevů a jejich vliv na bezpečnost dopravy
Risk Assessment of the Selected Meteorological Phenomena and Their Influence on Transport Safety

Autor
Vedoucí práce
Rožnovský, JaroslavOponent
Křižák, MichalKlasifikace
BAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce je zaměřena na hodnocení vlivu meteorologických jevů na bezpečnost v dopravě. Pro hodnocení byla použita analýza, dotazníkové šetření a posouzení meteorologických předpovědí. Součástí teoretické části práce jsou základní legislativní předpisy, poznatky z meteorologie a teorie nehodovosti hrající významnou roli v obecném měřítku dopravy. This thesis is focused on assessing the impact of meteorological phenomena on transport safety. Analysis, questionnaire survey and meteorological forecasts were used for the evaluation. Part of the theoretical part of the thesis includes basic legislative regulations, meteorology and accident theory, playing an important role in the general transport.
Klíčová slova
Doprava, dopravní nehoda, meteorologické jevy, předpověď počasí, bezpečnost., Transport, accident, meteorological phenomena, weather forecast, safety.Jazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Expertní inženýrství v dopravěSložení komise
doc. Ing. Aleš Vémola, Ph.D. (předseda) Ing. Josef Libertín, CSc. (místopředseda) Ing. Albert Bradáč, Ph.D. (člen) doc. Ing. Bc. Marek Semela, Ph.D. (člen) doc. Ing. Petr Holcner, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Novotný (člen)Termín obhajoby
2018-06-20Průběh obhajoby
Zodpověděla otázky oponenta i vedoucího závěrečné práce Velmi dobře. Státní zkušební komise závěrem konstatovala, že diplomantka závěrečnou práci obhájila. Zjistila jste nějakou korelaci mezi počasím a DN? Jsou i větší následky?Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/83311Zdrojový dokument
STIBURKOVÁ, L. Hodnocení rizika vybraných meteorologických jevů a jejich vliv na bezpečnost dopravy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2018.Kolekce
- 2018 [108]