Show simple item record

Marketing Communication Proposal

dc.contributor.advisorNovák, Petrcs
dc.contributor.authorAnsorgeová, Terezacs
dc.date.accessioned2018-10-21T17:20:29Z
dc.date.available2018-10-21T17:20:29Z
dc.date.created2018cs
dc.identifier.citationANSORGEOVÁ, T. Návrh marketingové komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.cs
dc.identifier.other110738cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/83567
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a online marketingovou komunikaci obchodní značky Kola Svorada. Vysvětluje, co je to marketing, jaké jsou jeho nástroje a následně porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahem práce je návrh na zlepšení online marketingové komunikace, která zvýší povědomí o značce.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on the communication mix and online marketing communication of marketing brand Kola Svorada. It explains what marketing is, what its tools are and then compares the theoretical knowledge with reality. The content of the thesis is a proposal to improve online marketing communication that will raise awareness of the brand.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectklíčová slovacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectkeywordsen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectcustomeren
dc.titleNávrh marketingové komunikacecs
dc.title.alternativeMarketing Communication Proposalen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2018-06-20cs
dcterms.modified2018-06-22-09:42:01cs
thesis.disciplineEkonomika a procesní managementcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid110738en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 17:42:28en
sync.item.modts2020.03.31 14:46:10en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeHawerland, Tomášcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Pavel Holek (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího – odpovězeno. Otázky oponenta – odpovězeno. prof. Ing. Marie Jurová, CSc.: Proč jste neprezentovala v návrzích služby? Jaké služby by mohli nabízet, aby upoutali zákazníky? Odpovězeno doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D.: Dala jste podniku rozpočty návrhů? Odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record